Recenze (705)
Bolero (2004)
109 minut nudy.
Vzhůru do oblak (2009)
Tento film jsem neviděl takže ho nebudu komentovat ale zaujal mě překlad filmu, Up - Vzhůru do oblak :D
Vanishing Point (1971)
Bejvalej voják, policista a závodník, nyní přepravce aut - Kowalski. Vynikající film o chlápkovi který musí dopravit Dodge Challenger ročník 1970 do San Franciska za 2 dny. Úchylná hudba, nesympatický herci, téměř nulovej scénář a jedno nádherný auto, i přes tyto zápory musím dát 5 ***** protože to bylo dobře natočeno a takovou jízdu jen tak neuvidíte.
6. Batalion (2005)
Kromě jedná zmatené akce je film neuvěřitelná blbost.
Vyhlídka na vraždu (1985)
Opět skvělej Moore a výbornej úvodní song.
Muž se zlatou zbraní (1974)
Vynikající bondovka. Lokace, Záporák + jeho sluha, hudba... prostě velmi dobrej Bond.
T.M.A. (2009)
Herz zešílel.
Letní déšť (2006)
Patrně díky dementním hercům se na to nedalo dívat.
Hard Boiled (1992)
Woo je naprostej tragéd. Film je neuvěřitelná blbost, ační scény totálně nereálné, řekl bych spíše, vyloženě stupidní. Chování lidí ve filmu je taky těžce nepochopitelné, nemám slov na tuto sračku, odpad.
Kundun (1997)
Film o Kundě