Recenze (705)
Na nože! (2010) (pořad)
Za Pohlreicha jednu hvězdu, druhou za pořad a třetí za účinkující. Bohužel 2 hvězdy musím strhnout a to za toho očouzenýho borce a tu Barbie, ty jsou fakt na ráno oba!
Planeta 51 (2009)
65%? Naprosto NEJLEPŠÍ animák jakej jsem kdy viděl! Animace postav a prostě všeho je naprosto dokonalé a scénář taky super. Taky mě potěšil malej Vetřelec na vodítku :) 100% minimálně.
Katka (2009)
Fantastickej dokument o naprostý trosce Katce. Nakonec sem byl rád že jí dítě vzali.
Británie má talent (2007) (pořad)
Tahle soutěž mě baví ale pouze videa kde vystupujou různý dementi, například Darth Jackson je solidní úlet :D Ale samozřejmě nejlepší borec je Mr. Methane http://www.youtube.com/watch?v=SFLw8aH-M2w
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Kraus: "Jaký to je bejt takhle krásná?" Krainová "Zkuste se přijít podívat ráno když se probudím." Kraus: "To né, já sem se ptal jaký to je když jste krásná." Pěkně to začíná :D
Od soumraku do úsvitu (1996)
Tohle mohl bejt perfektní film ale je z toho totální odpad v době kdy se na scéně objeví upíři. To jsem totálně nepobral.
Bohové musí být šílení (1980)
KULT :D
Talentmania (2010) (pořad)
"Pořady nóvy nesleduji vůbec..." "Škoda, jsme televize komerční, dáváme kvalitní filmy."
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
No není to špatný, hlavně pokud to srovnám s novou což je sračka extraunion.
Star Trek: Nová generace - Střetnutí na Farpointu (1987) (epizoda)
První dvojdíl který se mi ale moc nelíbil, vůbec první 2 řady byly takové divné.