Poslední recenze (8)
The Last of Us (2023) (seriál)
Kdybych to měl srovnat s první řadou The Walking Dead tak vítězí série TWD, nějak mi to prostě nesedělo, postavy ani zaporaci nezajímavi a houba taky nic moc, oceňuji krásne scenérie a první díl série byl hodně napínavý, vypuknutí nákazy a útěk z města bylo více zábavné jak celý zbytek seriálu. Pak už mě to nudilo. Hru jsem nehrál takže neznám příběh, možná změním hodnocení po druhé sérii v budoucnu.
Chcete být milionářem? (2000) (pořad)
Nejlepší díly byly s V. Čechem a díly s Preissem byly taky zajímavé a dal už jsem to nesledoval.
Riskuj! (1994) (pořad)
Jedna z nejlepších vědomostních soutěži mého dětství, každý den jsem se díval ikdyz jsem žádnou otázku nevěděl, o to víc mě potěsilo, když jsem věděl jednu otázku ze sta 😄