Recenze (71)
Alex Strangelove (2018)
Iba jeden z tých Netflix filmov ktoré už nechcem nikdy vidieť.
Americký sniper (2014)
Na jednej strane výborný vojnový film napätie,akcia,efekty,príbeh,patriotizmus. Bradley Cooper to zahral samozrejme skvelo. No na druhej strane úbohá reklama na smrť a oslavovanie prominentného vraha ktorý strieľal ženy a deti v ich vlastnej krajine. Cieľová skupina tohto filmu sú mladý a ovplyvniteľný američania ktorý o skutočnej vojne nemajú ani potuchy. Čistá politika .Peace
Anthropoid (2016)
Vcelku dobrý film ak vynecháme otrasný akcent a odignorovaný Slovenský podiel na atentáte...inak dosť veľa nezrovnalostí a osobne si myslím že domyšľanie príbehu k tejto udalosti nepatrí...inak sa mi to veľmi páčilo.
Batman (1989)
Zo starých batmanoviek je Burtonov absolútne top všetky ostatné Schumacher absolútne doj***l !
Batman a Robin (1997)
Najhorší Batman akého som kedy videl Ďakujeme Joel!
Coco (2017)
Nemôžem uveriť tomu čo som prave videl Coco v španielskom dabingu❤♥❤♥❤ moje crdce horí a chcem sa mi hrať na gitare krásnejšiu rozprávku už v živote neuvidím 😂😭😭😭😭
Čarodějnice (2015)
No na to aký marketing mal tento film to bolo dosť zlé celý film sa skoro nič nedialo absolútne slabý príbeh(ukázalo sa že naozaj bol inšpirovaný len poviedkami) nepomohlo tomu ani to temné prostredie... všetky dobré scénky som videl už v traileri. Na tento kúsok som sa tešil,no možno som mal len prehnané očakávania zatiaľ ***.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Úžasné... jeden z najlepších seriálov čo som kedy videl. Perfektný (James Franco) neskutočná (Sarah Gadon) kopec easter eggov a vpliv Kinga na serial sa vyplatili. Pevne dúfam v druhú seriu ktorá je vraj možná **** +* za znelku.
Dánská dívka (2015)
Neveril som že si tento film niekedy pozriem no stalo sa. I keď som sa nudil a miestami bol znechutený, kvôli Alicii som to dopozeral ona si to určite zaslúži. Dúfam že tento film už nikdy neuvidím
Dárek (2015)
Tak nejako si predstavujem pomstu bývalému spolužiakovi.