Poslední recenze (12)
Creed (2015)
Pro mě, jako fanouška Rockyho je to výborný film. Možná jsem měl i trochu slzu na krajíčku, když přišla zpráva o rakovině Rockyho. Každopádně skvělé rozloučení s hvězdou mého dětství. Díky Sly.
Hitman: Agent 47 (2015)
Tak tenhle film ve mně zanechal hodně rozporuplné pocity. Jelikož jsem opravdu fanoušek holohlavého zabijáka a s chutí jsem hrál všechny díly, musím říct, že filmy jsou daleko a ještě dál, od herního zpracování. Jsou popravdě řečeno hrozné. První filmové zpracování Hitmana bylo takové nemastné a neslané, Timothy Olyphant se toho ujal ale celkem dobře a zase tak velký propadák to nebyl. Druhý díl je ale matlanina všehochuť, Rambo 47 vs. John Smith aka T1000(Terminátor 2)? Proč? Nedá se nic dělat, doufat, že nějaký dobrý režisér přinese filmové zpracování Hitmana, kterému dám víc jak tři hvězdičky nebudu. Tohle se opravdu nepovedlo.
Mlčení jehňátek (1991)
Anthony Hopkins v roli nechutně skvělého dr. Lectera, ze kterého přeběhne mráz po zádech nejednomu divákovi. Ani mě nepřekvapuje, že si Hopkins i za pouhých 15 minut na plátně odnesl Oscara, protože si ho plně zasloužil. Strhující film o masovém vrahovi, který je stíhán mladičkou agentkou FBI a psychopatickým dr. Lecterem. Palec nahoru, film, který jen tak neomrzí. 5*