Recenze (323)
To byl zítra flám (2010)
V českém dabingu s Martinem Stránským se pro mě jedná o kult. Šílenost, která mi naprosto sedla.
Avatar: The Way of Water (2022)
Na Avatarovi mě vždycky bavilo objevování tamní přírody. Na film, který chce oslavovat přírodu a poukazovat na absurdnost násilí, mi tam přišlo až moc střílení. Příběhové zvraty místy šablonovitě kopírují první díl.
Mezi živly (2023)
Námět skvělý. Příběh mi připadal zrychlený a vztahy trochu labilní jako na houpačce.
Želví nindžové (1990)
Klasika z devadesátek, která má stokrát větší atmosféru, než dnešní přeefektovaný kraviny.
Minuta věčnosti (2021)
Nějak se mi zdá, že většina lidí tady tenhle film nepochopila. Za mě skvělé připodobnění a rekapitulace života do rozhovoru s dcerou, do chladné ale nádherné krajiny Islandu. Nádherný námět, podpořený hudbou, prostředím a dialogy.
Celestinské proroctví (2006)
Filmové zpracování sice pokulhává, ale námět a myšlenka jsou skvělý.
sKORO NA mizině (2020) (seriál)
Kozub top
Pan Church (2016)
"Lidé jsou ohledně smrti divní. Někdo mluví o čemkoliv jiném , než o zemřelém. Jiní zase nemluví o ničem jiném. Někdo vás zkouší povzbudit. Někdo ani nechce a rozbrečí vás. A potom jsou tady ti, kteří neřeknou nic... protože nemusí."
Příliš osobní známost (2020)
Jako drama to funguje, jako komedie moc ne. Holčička ale hraje úžasně.
Duše (2020)
Existenciální - vtipné - abstraktní - flow - jazz - probuzení - všímavost - Trent Reznor. Pokud jste naladění tímto směrem jako já, tak je to film pro vás.