Recenze (46)
Než přišla bouře (2018)
Nezáživné tlachání navíc v pomalém tempu,vadil mi i způsob vyprávění ty dvě časové roviny,děj po bouři a hned zase před bouří.
Pohotovost (1994) (seriál)
To byl opravdu kvalitní lékařský seriál. Je mi smutno z toho co televize ted vysílají za hrůzy, kam se poděla kvalita ,o čem je miliontý díl ordinace ,o ničem.
Druhý dech (1988) (seriál)
Pořád je to stokrát lepší než ty současné nekonečné humus seriály.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Zrušte televizi nova.
Silverův návrat na ostrov pokladů (1986) (seriál)
Nejlepší pirátský seriál.Jack sparow se může jít bodnout.
Zmatkář (1995)
Skvělá dobrodružná komedie ,má tempo od začátku až do konce.
Vánoční střevíčky (2002) (TV film)
Opravdu krásný film o tom co je v životě nejdůležitější,to mě opravdu dostalo.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Horor bez krve ,bez napětí ,slabota.
Operace Entebbe (2018)
Co to bylo za kravinu ,nudné kecání nic víc,proč tam byli ti tanečníci nevím ,už dlouho jsem neviděl tak nezáživný film, souhlasím s komentářem SeBiga.
Stefanie (1995) (seriál)
Že zrovna češi kritizují německé seriály, pořád jsou stokrát lepší než všechny ty ulice,ordinace ,kody apod.