Recenze (7)
47 róninů (2013)
Neříkám, že to bylo špatné, ale přece jen se z toho dalo vymáčknout mnohem víc.
Futurama (1999) (seriál)
Seriál, který je zároveň vtipný, ale spousta dílů vás rozbrečí.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Když jsem na to šel do kina, nečekal jsem žádné mistrovské dílo, a film jsem si užil. Splnilo to očekávání.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Celý film na mě působil dojmem jako by v něm něco chybělo. Jako by chtěl Lucas natočit něco trochu jiného ale z nápadu sešlo. Existují teorie, které by se mi líbily mnohem víc. Bohužel to dopadlo tak jak to dopadlo.. *4
Daredevil (2015) (seriál)
Po hořkém zklamání jménem: ''Avengers: Age of Ultron'' jsem měl chuť skončit s Marvelem nadobro, pak jsem se však doslechl o veledílu jménem: ''Daredevil''. Téhož dne jsem se podíval na první díl a po skončení titulek jsem ještě několik minut seděl na křesle jako přilepený. Narozdíl od ostatních ''Marvelovek'' je Daredevil mnohem temnější a reálnější, což je v obou případech úžasná změna a nezbývá než se těšit na pokračování. 95%
Ant-Man (2015)
K tomuto filmu mám pár výhrad. Zaprvé: Záporák, který byl tak zřejmý, že jsem jeho zloudušství seznal s prvním pohledem. Zadruhé: ''Láska překoná vše'' Zatřetí: Cliché, Cliché Everywhere. Příběh byl vcelku obstojný na pohádku pro děti, nicméně jsem čekal trochu víc.
Freakout Vines (2013) (pořad)
Nenáročný, nicméně vtipný pořad. Zdaleka nejlepší Vines na CZ/SK Scéně.