Oblíbené seriály (4)
M*A*S*H (1972)
Comeback (2008)
Hospoda (1996)
Třicet případů majora Zemana (1974)
Pro mě je tento seriál něco jako Colombo, Kojak, Derick nebo jinej vyšetřovatel či dedektiv. Příběhy jsou dle skutečnosti a skvělé herecké obsazení. A že se to natočili v době komunistů, zato herci přece nemohou. Za mě je to 5 hvězd