Recenze (132)
Za to může Rio (1984)
... ženy, víno a zpěv ... a když k tomu přidáme trochu více romantiky, je hned na co koukat ...
Un moment d'égarement (2015)
... nevim, nevim, originál se mi jevil trochu lepší ...
Ztraceni v Mnichově (2015)
... natočit českej film ve francouštině bez titulků můžou opravdu jen slaboduší jedinci, proto odpad ... a je úplně jedno, že druhá půlka by si zasloužila vcelku minimálně průměrné hodnocení >>> ne všichni mají trpělivost přečkat první půlku ... ... po nalezení verze s titulky a dokoukání do konce měním hodnocení na dvě ...
Případ Daniela (1964)
... zajímavý hraný dokument ... hlavně je vidět už v tehdejší době agenda o všech občanech ...
Listopad (2014)
... kdyby to natočili študenti FAMU, ještě bych to bral, ale takhle to vypadá hůř , než když u nás hrajou ochotníci >>> burza na louce, představovaná deseti aktéry, tak jako nepovolené demonstrace, pivní lahve dnešní doby, no děs a hrůza ...
Zkouškové období (1990)
... blbost od začátku až do konce, to je takovej guláš ode všeho, že člověk pak neví, co tím chtěl autor říct ...
Zelené obzory (1962)
... od začátku je naprosto jasný, že dokonalej soudruh z výzkumáku je chytřejší než domorodci, kteří umějí jen chlastat a krást, a nebejt jeho, tak ani fotbal nevyhrajou ... agitace každým coulem ...
Nečekaný záskok (2008) (TV film)
... zas taková blbost to nejni, koukatelný to je, i když dosti naivní ...
Maratón (1968)
... člověk neví na co kouká, jestli na komedii, nebo na válečné drama, vzhledem k době vzniku, hláška: "můžete přistát kdekoli, jste v bratrské zemi" musela bejt na trezor ... jinak dosti smutnej tragickej konec ...
Až vyjde měsíc (2012)
... prostě skvělý, po vizuální stránce dokonalý ...