Recenze (354)
Čapí dobrodružství (2016)
Na druhé puštění to není, ale je to barevné, zábavné, celkem inteligentní humor a hýbe se to.
Yeti: Ledové dobrodružství (2018)
Pomalý rozjezd, druhá půle už jde. Nejlepší je na tom asi hudební doprovod.
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Většinou se s Woody Allenem míjím a přesto se občas snažím přijít na to, co na něm ostatní mají. Tohle byla pro mě taková hrůza, že dlouho na nic dalšího nepřistoupím. Odpad nedávám jen kvůli tomu, že Woodymu prostě nerozumím. Opravdu se musí stavět do takhle trapných rolí a opravdu by z toho nemohl vykřesat něco lepšího? Tohleto je na úrovni humoru v šesté třídě... a to možná šesťáky urážím. Jediné, co se mi líbilo, byla Daisy a skvělý Gene Wilder, ostatní je Odpad.
Kung Fury (2015)
Pro mě tedy ne, díky. Dokoukáno celých 20:26 minut.
The Legend of Barney Thomson (2015)
Začátek otřesný, pomalý a nudný, nebýt toho, že jsem se těšila, až to Emma rozbalí, vypnu to. Vydržela jsem a nelituju. Od půlky to už vzalo spád a konec dobrý, všechno dobré.
Jsem matka (2019)
Spousta otázek, nemají odpovědi. I tak to zanechalo velký dojem a je potřeba se na to vyspat. Klobouk dolů před Clarou, utáhla celý film v pohodě.
Plán útěku 3 (2019)
Aneb jak se tatíci ještě zvedli ze židlí a šli nabouchat ošklivému klukovi jednoho z nich. Největší dojem na mě udělaly krásně vyvedené baletní fighty Max Zhanga. Musím se podívat na nějaký jeho další film.
Mr. Morgans letzte Liebe (2013)
Jako by tam chyběla ještě jedna příběhová linka, která tomu všemu dá šťávu. Takhle je to sice vcelku uchopitelné, ale ke konci se nějak nebavíte. Vyjde to do ztracena. Škoda, herci byli dobří.
Nic než pravda (2016)
Docela průšvih. Nevím, proč do toho Renée a Keanu vůbec šli, ovšem je fakt, že bez nich by to už bylo k uzoufání.
Tengo ganas de ti (2012)
První díl se mi líbil víc, Byla tam jemnost, vášeň i tah na bránu, tady to bylo jen takové nanicovaté natahování, náhražka. Nicméně kdo neviděl první díl, bude spokojen.