Recenze (706)
Úsvit planety opic (2014)
Oproti předchůdci (Zrození), zásadní sešup o level níž. Nekonečné utápění se v sentimentu a rádoby silných emocích, šíleně nesympatičtí hlavní hrdinové, hloupý scénář,... a celkově špatně. Škoda přeškoda.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Pohodové podívání splňující zadání rodinného filmu. Nic víc, nic míň.
Pozemšťan (2007)
Zajímavý nápad, akorát tak nějak nedotažen. A díry ve scénáři (je statisticky snad nemožné, že by za těch 14000 let nebyl někým zabit a psychologicky rovněž nepředstavitelné, že by mu absence vztahů natolik nevadila, že by se mu tato prázdná existence nezačala zajídat a nechtěl spíš zemřít, jak tvrdil). A evidentní nadšení scenáristy pro budhismus.
Godzilla (2014)
Hloupé, zmatené (chvílemi jsem se ztrácel v ději, o kom, že se to vlastně mluví), ponořené do tmy (když už nevím, co, tak to bude bitva ve tmě - asi si jako mají všichni představit to nejbrutálnější) a vlastně vtipné, že Godzilla je tu až tak nějak podružně vedlejší.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Povedené navázání na První třídu.
Suckablood (2012)
Skvěle atmosferické. Hotový Rodriguez. Mě se to líbilo.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Tak by mě opravdu zajímalo, co na tomhle filmu stálo $70miliónů - tak triky to opravdu nebyly, scénář jak by dal ne, herecké výkony téměř herců asi taky ne, kompars taky žádný nebyl... No jedním slovem šílenost sama. A záhada: 1. Proč v jednom roce Amíci natočí najednou dva filmy o Herculovi? 2. Proč se vůbec pouštějí do řeckých bájí, když už tolikrát dokázali, že je vůbec nepochopili a jen je mrší a překrucují?
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Není co dodat - královna konverzaček. Film, u něhož byste nikdy předtím netušili, jaké drama je schopno ukrýt do 1 místnosti, do 1 debaty.
Paranormal Activity 2 (2010)
Zkusmo pustím v televizi PA2 - nic se tam neděje, jen sáhodlouhé nebetyčně nudné záběry bezpečnostních kamer, chvíli čekám a snažím se vydržet do nějakého toho strašidelného bububu - no jo: rozštěkal se pes/ dítě kouká do blba/ dítě se rozbrečí; a opět se dlouho nic neděje. Tak přepnu program, chvíli hledám, co mě zaujme, dokoukám nějaký seriál na jiném programu, vrátím se k PA2 - a tam pořád ty stejné tiché záběry bezpečnostních kamer. KONCENTROVANÁ NUDA!!!
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Tragikomičnost v nejlépe vyváženém poměru. Krásné, dojemné. A životní role Heleny Růžičkové.