Recenze (1 322)
Saw 2 (2005)
50% - komentář 20ti slovy: Stejný komentář pro 2-7 díl: NUTNOST zkouknout NAJEDNOU všechny díly!! Někdy přitažené za vlasy, někdy hloupé a totálně nelogické a někdy dokonalé. Každopádně kult!
Příšerákovi (2017)
20% - komentář 20ti slovy: Animáky mám rád, ale tohle jsem málem nedokoukal. Nějaký mix žánrů a náhodných lokací, trapné "vtipy", příběhový bordel a nudné.
Úsměvy smutných mužů (2018)
50% - komentář 20ti slovy: Komedie? Vůbec. 90 minut se koukáte na chlapy, jak "relaxují" v léčebně...ale fandil jsem jim. Každopádně, docela kvalita na české poměry.
S láskou Vincent (2017)
40% - komentář 20ti slovy: "Tolik práce a přitom taková blbost". Prázdné dialogy, bez "příběhu" a nic víc. 40% je pouze a jenom za originální a naprosto mistrovské provedení!
Konečná (2018)
25% - komentář 20ti slovy: Plánovat takovou složitou a dlouhátánskou "pomstu", jenom abych někomu vrazil hřebík do hlavy? Zhovadilý a tupý scénář! Nalákal mě pouze "Austin Powers".
Moje sestřenice Rachel (2017)
20% - komentář 20ti slovy: "Drama", kde se chlastá čaj, kecá a všude možně se po baráku válejí dopisy. O ničem a závěr tak "dokonalý" jako zbytek filmu.
Zabiják & bodyguard (2017)
70% - komentář 20ti slovy: Scénář ve stylu "z bodu A do bodu B" nic moc, ale jinak surp sehraně nesehraná dvojka, plno akce, střelby, vtipných hlášek a bizardních scén.
Hadí doupě (2017)
25% - komentář 20ti slovy: Jéééj, to zas bylo. Typická "komorní" kriminálka, kde se 2 hodiny vyslíchají všichni přítomní. Postavy nezáživné a rozuzlení jsem tak nějak tušil.
Táta je doma 2 (2017)
65% - komentář 20ti slovy: Solidní pokračování, u kterého jsem se opět bavil a chlapská čtyřka neměla chybu. Škoda, že parádní rozjed pokazila poslední třetina, která ztrácela dech.
Maudie (2016)
85% - komentář 20ti slovy: Hezký příběh plný citu a čistého "štěstí", skvělé zahrané a obrázky dokonale jednoduché. Na konci jsem měl takový ten "klid na duši".