Recenze (218)
Gaspar má 24 hodin (2023)
Dokoukal jsem to se sebezapřením a ze zvědavosti, zda i druhá polovina bude stejně špatná, jako ta první. Byla. Indonésané by už měli předat psaní scénářů umělé inteligenci, aby se intelektuálně přiblížili alespoň argentinským telenovelám. Podobný kousek by napsalo líp i osmilené dítě.
Radikální metoda (2023)
Šel jsem do filmu s nechutí, ale byl jsem mile překvapen. Bravo! Jenom pár slov na vysvětlenou. Děti na celém světě se intelektuálně vyvíjejí podobnou rychlostí. Až do puberty. Pak zaúřadují geny a kdo má intelektuální základy, tíhne ke studiu a naopak. Mimochodem, kdo si vzpomene na nějakého nositele nobelovky z Mexika? A to měli dva - chemika a spisovatele, stejně jako Česko. Ale při desetinásobné populaci.
80 for Brady (2023)
Odpudivá Jane Fonda (vietnamská udavačka) a další tři starý škeble jednou na americký fotbal. Doufám, že tento poklad světové filmařiny prodělá takový ranec, že něco podobného bude napříště produkovat jedině spolek Kalifornsko-NewYorských nekrofilů.
A do kuchyně! (2022)
Ti uprchlíci jsou taková zlatíčka! Kdo to pak střílí a znásilňuje, když můžou v pohodě makat v kuchyni? Sluníčkovost až na půdu škodí tomuto nenáročnému filmu, který mohl potěšit a neurazit. Takhle akorát nasere.
Bod varu (2021)
Špičková restarace do okamžiku, než začali rvát olíznuté lžíce zpátky do jídla. Pak mě nějak přešla chuť.
Bomba (2021)
V okamžiku, kdy získali kila mohli vystoupit postupně všichni výměnou lidí za závaží. Výbuch v uzavřeném prostoru by tlakovou vlnou zabil všechny přítomné. To se scénárista nemůže zeptat nějakého specialisty?
Cyrano (2021)
Autorka se pokusila dojebat geniální námět prostřednictvím kritické rasistické teorie a tancem se zpěvy. Snažila se, ale odlesky génia stále prostvítaly skrz mrzačený příběh. Věřím, že příště se jí povede být blíže totálnímu úspěchu, a zamázne nějaký další krásný námět do naprostého bezvědomí.
Jsme v tom spolu (2021)
Správný název je "SnowFlakesové se hroutí z rýmičky". Nevtipné, nenápadité, nudné opakování starých námětů.
Kontra (2021)
Z celého filmu vyčnívá ošklivý fakt, že Arabové, černoši a další rasy a národy jsou hrozně urážliví. Na rozdíl od bělochů, bělošského boha a atributů civilizace. A proč jsou neběloši urážliví? Protože mají pocit druhořadosti svého života v civilizaci, která je přesahuje. Pak si to kompenzují urážením se, křikem o rasizmu, rapem, útoky na bezbranné, terorizmem. A touto kompenzací jednoznačně prokáží, že druhořadí nejsou. Nebo to snad neprokáží?
Feel the Beat (2020)
Velmi zručně natočené klišé.