Recenze (165)
Peacemaker (2022) (seriál)
Takhle to má zhruba vypadat.
Warcraft: První střet (2016)
Vlastně tomu musim dát čtyři hvězdy i přesto, že to má spoustu chyb. Ale jinak je to dokonalej fan service.
Moon Knight (2022) (seriál)
Netradiční pojetí (málo cgi bordelu) se mi moc líbilo a Oscar Isaac je naprosto vynikající. Těšim se další řadu.
Duna (2021)
Podmanivě úchvatné!
Trhák pana Bowfingera (1999)
Steve Martina fakt nemám rád. Kdekoli ho vidím, hned přepínám nebo vypínám. Tady jsem ale neudělal a vůbec toho nelituju. Steve hraje úplně jinak a Eddie je tu zase ve formě, skoro jako za starých dobrých časů. Celý je to samozřejmě zcela absurdní. Ale velmi zábavné.
I.Q. (1994)
Roztomilé. Překrásná Meg Ryan. Jako obvykle ostatně.
Austin Powers: Špion, který mě vojel (1999)
Přijde mi to zoufale blbé a nudné. Asi nejsem cílovka..
Lovec vetřelců (2003)
Zachraňuje to pouze Spader a ty hezké holky kolem. Jejich počet se ale bohužel postupem času snižuje. Stejně tak i počet hvězd.
Highlander: Zúčtování (2000)
Mělo se to jmenovat Highlander: Utrpení. Pak by to tak nějak zhruba odpovídalo
Princezna Nevěsta (1987)
Moje srdcovka. Takovéms čerty nejsou žerty po americku