Recenze (307)
Fantastický mazel (2008)
Není to čistá komedie, jestli v to někdo doufal, ale spíš taková pohádka. Příběh nenudí, člověk se zasměje (hlavně skvělá část na záchodě), herci hrají, příjemná stopáž. Není to prostě žádný trhák, ale je to lepší jak 3/4 podobných filmů.
Fast Food Nation (2006)
Četl jsem zde celou řadu zajímavých komentářů týkajících se tohoto filmu a zajímal mě už jen kvůli tomu, co zde napsal Radek99. Těšil jsem se.........chyba! Normální divák se dívá na film kvůli zábavě a ne aby v něm hledal nějaké více či méně skryté bůh ví co. Takže řeči o kapitalismu, levicové orientaci apod. jsou naprosto zbytečné, stejně jako několik příběhů, které se prolínají během filmu. Vlastně jsou to úplně zbytečné dějové linie, bez kterých by se film klidně obešel. Pokud se přeci jen chce někdo nudit, tak mu tento snímek vřele doporučuji!
Fido (2006)
No páni! Hodně milé překvapení, tenhle film si buď zamilujete nebo ho budete nesnášet. Naprosto netradiční podívaná, kde je defakto hlavním hrdinou klaďas v podání zombie, něco tak originálního se hned tak nevidí. Někdo tu píše, že se skoro nezasmál, to já se smál skoro pořád.....
Flákači (2001)
Průměrná gangsterka s mnoha dialogy, kterých je u podobných filmů vždy plný pytel. Film nijak extra nepobaví ani neurazí.
Flash Gordon (2007) (seriál)
Ano, gratuluji tvůrci tohoto veledíla, nic horšího už jsem dlouho neviděl. Jak mohl někdo sprznit takový kultovní snímek....
Fontána (2006)
Film disponuje určitým kouzlem, ale já osobně čekal něco trochu jiného. Ve své podstatě se jedná o klasický románový příběh, který je vložen do líbivého obalu. Děj samotný je dobrý, vizuální stránka a herecké výkony taktéž. Není co řešit, zlatý střed....
Formosa (2005)
špatné to není, ale je to takové....neslané, nemastné.
Franklyn (2008)
Tak tohle je pro mě velké zklamání. Když jsem o tomto filmu slyšel prvně, byl jsem v úžasu, trailer ještě dodal grády a já se těšil jako malý kluk. Čas plynul a já se ani nevšiml, že je Franklyn již přes rok na světě. Nechápal jsem, jak se to mohlo stát, že jsem si nevšiml, po shlédnutí se už nedivím. Ono město budoucnosti s originálním nápadem tvoří tak malé procento stopáže, že ani nestojí za řeč, ostatní dějové linie (ty v reálném světě) stojí po většinu času za bačkoru a posledních 5 minut celého příběhu snímek ještě víc podkope. Ach jo...ty dvě hvězdičky za to málo z onoho smyšleného světa.
Frat Party (2009)
Čekal jsem něco u čeho vypnu mozek a jen tak se mrknu na další ze série teenage friendly komedií, byla to chyba, raději jsem se měl kopat do zadku, bylo by to prospěšnější než tenhle brak. Naprosto absurdní děj a dá¨l škoda mluvit... *Kopat se 80 minut do zadku by zase nebyl až tak dobrej nápad...:)
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
Mám rád tuhle tematiku, komixový nádech, temnou atmosféru apod. Proto jsem se na Anděla pomsty docela dost těšil, ale tohle bylo jen jedno velké zklamání. Víc jak 3/4 filmu se pouze mluví a mluví a mluví, ono kdyby alespoň ty dialogy za něco stály, ale bohužel se se drmolí dokola pořád to samé. Bojové scény (kterých je mimochodem oravdu velmi málo) jsou zvláštní,někdy nepřehledné, chvílemi nevíte co se děje, vůbec nemají šťávu, divně zpracované, někdy i směšné. Nic atmosferického jsem tak nějak nezaznamenal, temných míst je sice požehnaně, ale to bylo tak všechno. Alespoň, že "klaďas" je poměrně sympaťák. Jednoduše souhlasím s tím co píše Adrian.