Recenze (307)
TRON: Legacy 3D (2010)
Původní snímek Tron jsem neviděl, nemohu tedy porovnávat, což je v podstatě asi dobře. Novodobý Tron mě nadchl, je to vizuálně dokonalá podívaná, hudba v podání dua Daft Punk je naprosto trefná, příběh je poměrně jednoduchý, nikoli však špatný. 13 z House je okouzlující a jistě filmu dodává šmrnc :) Jako "ajťák" prostě nemohu jinak než za 5, v kině jsem si to opravdu užil.
Já, padouch (2010)
Pan Renton je, zdá se, neustálou smrští animáků poněkud přesycen, mě osobně se tento trend líbí. Pokud si chci pročistit hlavu a pobavit se, s radostí se podívám právě na nějaký ten animák. Obvykle nečekám žádný zázrak, jsem si již předem docela jistý, že se opět bude moralizovat, opět zde bude minimálně jedna postavička hodně roztomilá.....ale není právě tohle na animácích TO hezké?? Kdo bych chtěl vidět ve filmech pro děti neustálou šeď dnešního světa, všechen ten zmatek, konec bez happy endu atd.? Já tedy rozhodně ne, to je převážně doménou dramat a tak by to mělo zůstat. Tento film je originální, vtipný a rozhodně ne jen pro děti.
The Drawn Together Movie: The Movie! (2010)
Ujetina největšího kalibru, komu se líbil snímek Aachi and Ssipak tak ať se rozhodně podívá :)
Out of a Forest (2010)
Luxusní záležitost, autor by si zasloužil oskara. Ta kompozice, zajímavý nápad, hudba...paráda.
Robin Hood (2010)
Talentovaný pan "Ridley", tak a ne jinak! Tohle je jeden z nejlepších děl kinematografie, jaké jsem měl tu možnost vidět. Když jsem si tak četl komentáře některých uživatelů, došel jsem k názoru, že nového Hooda raději ani vidět nechci, což by ovšem byla obrovská chyba! Tak prvně - Tohle není remake, ani vykrádačka jiných filmů, tedy alespoň pro mě ne. Je to prostě nový pohled na příběh Robina Hooda než ten co máme každý v paměti. Že film nevyvolává v divácích žádné emoce? - No, asi nejsem ještě tak citově vyprahlý, protože já si ani nepamatuju, kdy jsem měl u filmu takovou chuť nakopat "padouchovi" zadek. Ridley nám připomněl, že jde točit s grácií, bez přemrštěných počítačových efektů a hlavně kvalitně. Atmosféra nového Hooda je přímo epická, touhle cestou se měl vydat například Centurion nebo Souboj titánů. Kdybych mohl, dám třeba 10 hvězd.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Pro mě jeden z nejlepších filmů všech dob. Snímek s excelentním scénářem, vyprofilovanými rolemi a v neposlední řadě s nápaditým příběhem.
Kick-Ass (2010)
JO, Jo, JO! Super podívaná, srdce jen zaplesalo, nic víc netřeba dodávat.
Ženy v pokušení (2010)
Tohle, že se natočilo v naší republice? Jestli si nějaký český film zaslouží 5 hvězdiček, tak právě tento. Na film jsem šel do kina v zásadě z donucení, ale hned po několika minutách ukrojených ze stopáže jsem přestal litovat peněz za vstupné a s úsměvem na tváři hltal skvělý příběh, ve kterém si skoro každý najde nějaký ten moment či údálost z vlastního života (pokud máte za sebou alespoň jeden vážnější vztah...).
District 9 (2009)
Adept na cenu "film roku". Opravdový zážitek, který je důkazem toho, že se dá udělat výborný sci-fi snímek za poměrně málo peněz, kdo ví jakých triků a také toho, že netřeba ani větrem ošlehaného režiséra. Snad se dočkáme od talentovaného pana Blomkampa dalšího plnohodnotného pokračování...
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Ano, tohle je blockbuster. Ano, Bay se nechal unést. A výsledek?...Je to sakra dobře! Při sledování tohoto mega filmu mě napadalo jediné - Páni, bude ještě někdy někdo schopen natočit film, který by byl vizuálně výraznější ?? Některým se nezdal příběh a přemrštěné dětinské vtípky (miniautíčko, kovové koule, tanga Johna Torturra), ale proč sakra? Vždyť je to výborné odlehčení a co si pamatuji původní kresléné transformers, podobných srandiček zde bylo jako máku, vlastně se Bay držel ještě hodně zkrátka. Jednoduše - Kdo hledá ve filmech nějaká extra moudra, vyšší princip nebo něco podobného, tohle raději vynechte a zajděte si na nějaké to dramčo....