Recenze (307)
Pátek třináctého (2009)
Opravdu žádná sláva. Tento horor postrádá to hlavní co má horor mít, nekonají se tedy žádné dech beroucí scény, při kterých se krčíte v rohu postele (lekl jsem se jen jednou a to v úplném závěru), děj je bez nápadu, není tu ani nic mystického (Jason je obyčejný vidlák z lesa, kterého neoplývá žádné tajemno, už to není takový ten klasický nemotora, ale běhá jako o závod a chvílemi asi používá nějaký teleport, jinak si jeho rychlost v přesunu z místa na místo neumím vysvětlit). Už ve třetině filmu je všem jasné kdo přežije. Jediným plusem je větší počet klaďasů než obvykle (hlavně díky začátku), tím se Jasonovi dostává více kořisti a divák se tak nemusí koukat celý film na ty sáme tváře.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Tohle byla ale pěkná pohádka :)....Já se bavil, člověk sice musí opomenout několik věcí (dobrák a padouch jsou jednu chvíli na nože, druhou zase nejlepší přátelé atd.) ale kouká se na to opravdu hezky. Hlavně, že jsem se bavil.
Bestiář (2007)
Už to tu bylo hodněkrát, jen se změnil kabát. Klasický Czechbuster :D
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
To to dopadlo! Čekal jsem hodně, ale tohle nemá hlavu ani patu, zasmál jsem se jen zřídka, dost trapných momentů kdy jsem si říkal co to sakra je, děj prakticky žádný. Po skvělé jedničce docela slabota. Styl kamery a střih scén mi přijde jako u filmů od Tromy (Toxic Avenger atd...).
International (2009)
Naprosto průměrná zábava, která tu byla už tolikrát, že opravdu nemá čím překvapit. Clive Owen hraje dobře, role drsňáka mu prostě sedí, vlastně jsem byl trochu překvapen jak málo zde tasí bouchačky :) . Pokud máte náladu podívat se na realitu, respektive na dnešní špinavou politiku, hru peněz a moci, tak je tento film pro vás jako dělaný.
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Pěkně praštěný sitcom z všedního života, věčně ironická matka, natvrdlý zeťák, dcera blondýna, bývalý manžel a jeho současná přiblblá přítelkyně. Má to svoje kouzlo, je to praštěné, ale srandovní....
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Velice pěkný a netradiční příběh o životě, kdy již na začátku filmu víme jaký bude konec. I přes delší stopáž na nudu nedošlo. Sice jsem podobných filmů (se stejnou dějovou linií a schematem) viděl již spoustu, ale i tak má snímek co nabídnout. Ke kladům určitě budou patřit herecké výkony, trefná hudba či fakt, že se tvůrcům povedlo navodit atmosféru jednotlivých období, ve kterých se děj odehrává. Nic co by filmu ubíralo jsem nenašel, čtyři hvězdy prostě jen kvůli .....já vlastně ani nevím, ale něco tomu chybí.
Rychlí a zběsilí (2009)
Žádná pecka, ale prostě další film, na který se dobře kouká, je to oddychovka. Rozhodně lépe provedené než trojka.
Spirit (2008)
Proč se tohle nikomu nelíbí??? Asi jsem divnej, ale smál jsem se skoro celý film. Samuel L. Jackson předvedl něco neskutečného a pohled na černocha v nacistické uniformě, který mluví německy, to je maso! Audiovizuálmí zpracování je naprostá špica a jako fanda komixů musím říci, že moje srdce zaplesalo radostí. Pokud to nebudete brát vážně, tak se pobavíte.
Stmívání (2008)
Možná budu za blbce, ale musim říct, že se mě Twilight hodně líbilo. Líbil se mi příběh, atmosféra, hudba i poměrně zajímavá kamera. Jsem rád za každý film, který se nějakým způsobem zabývá tematikou upírů a je mi jedno zda je to krvák či nikoli, hlavně to musí mít hlavu a patu. Zpracování příběhu je solidní, vůbec nelituji toho, že se jedná v zásadě tak o 80% romanťák, spíše naopak. Ještě, že to nedopadlo jako Blood and Chocolate!