Recenze (34)
Birdman (2014)
Nemám slov, strašnej film.
Reminiscence (2021)
Peklo
Drahokam (2019)
Bylo to šíleně uřvaný. A usnula jsem u toho.
Pořádné pecky Billa a Teda (2020)
Bolí mě z toho mozek.
Zabiják & bodyguard (2017)
Asi za hodinu po zhlídnutí filmu jsem zapomněla, že jsem ho viděla...
Divoké Laponsko (2019) (TV film)
Úžasnej dokument! Krásný záběry a hlavne ta hudba!
Arkansas (2020)
Neurazí nenadchne
Gentlemani (2019)
Nejlepší film za poslední dobu 😍
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Nuda
Chvilky (2018)
Já nevím, ale Boková prostě neumí hrát...