Recenze (1 362)
Battle Royale (2000)
Dobrý nápad a väčšinu filmu aj dobre uskutočnený, ale záver zrazil hodnotenie na 7/10.
Beats (2019)
Táto tématika ako aj hudba ide mimo mňa, ale bolo to vrámci toho všetkého celkom pozerateľné. 6,4/10.
Beckett (2021)
Akože, nebolo to nejako výnimočné, ale podľa mňa ani zlé. Stále sa tam niečo dialo, až do konca som nevedel, ako sa to skončí a v konečnom dôsledku tam bolo aj par "zvratov". 6,8/10
Becky (2020)
Páči sa mi, že film sa s obsahom nehrá v rukavičkách, ale ide nekompromisne po krvi. Najväčším kameňom úrazu sú však postavy zločincov, ktorých konanie je veľmi nelogické. Veril som im, že nechceli nikomu ublížiť, no napriek tomu nemajú problém zraniť či zabiť avšak hlavná postava, ktorej meno nesie film sa prekvapivo ľahko vyhýba akýmkoľvek problémom. Škoda, ale na jedno pozretie to nie je zlé. No tohtoročný Lov bol zaujímavejším a lepších prekvapením, ako Becky. 5,8/10.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Film z dôb, kedy Matthew McConaughey ešte natáčal romantické komédie a nemal také oscarové ambície, aj keď iskru v oku z tej pozlátenej sošky už mal. Ja zasa mám rád takéto filmy, bolo to presne o tom, čo som chcel, Michael Douglas a najmä Emma Stone boli lahodní. Inak to bol priemerný film na jedno pozretie. 6,2/10.
Belfast (2021)
Prekvapivo ma tento film bavil. Mal myšlienku, emóciu, príjemný čiernobielo farebný vizuál a sympatických hercov. 7,2/10.
Berlín (2023) (seriál)
Nie tak premyslené a veľkolepé ako pôvodný seriál, dokonca aj Berlin ako postava mi prišiel mierne odlišný oproti La casa de papel (s výnimkou posledného dielu), ale stále, aj napriek tomu, že ide viac o zamotanú love story ako lúpež, sa jedná o nadpriemerný seriál. Postavy zo začiatku nudné sa vykryštalizujú a začnú byť znesitelné, až som si prial, aby niektoré boli súčasťou hlavného seriálu. Berlín teda nie je ničím veľkolepým, ale nie je ani prepadákom. 7,1/10.
Bestsellery (2021)
Ničím výnimočný, ale príjemný film. Michael Caine v úlohe relatívne netradičnej pre neho, ale zahral ju výborne a so šarmom. Mňa tento film celkom bavil a potešil. 6,7/10.
Betonrauš (2020)
Mám rád takéto filmy o finančných podvodoch a hoci sa nejedná o nejaký oscarový film, bolo to príjemné pozeranie. 6,7/10.
Bez jištění na El Capitan (2018)
Odvážna cesta jedinca. 7,2/10.