Recenze (528)
Rok, kdy jsem začala masturbovat (2022)
Dobre som sa zasmial.
Na tenkém ledě (2022)
To je TV film, úplný gíč. Debilná propaganda LG, Sony, BT
John Wick: Kapitola 4 (2023)
3 hodiny blbostí.
Krev a zlato (2023)
Super.
Creed III (2023)
Strata času.
Fanfik (2023)
Propaganda ako za Stalina.
Sisu (2022)
Najlepší Fínsky film a jeden z naj filmov čo som videl. Tarantino je proti tomu břidil.
Papežův vymítač (2023)
Je to celkom pozlatené, ale je to trochu fantasy a propaganda.
Allmen - Tajemství krásy (2021) (epizoda)
Super film, lepší, ako niektoré kinofilmy.
Pravdivé lži (1994)
Zaujímavé od začiatku do konca a vtipné.