rbr

rbr


0 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 6
    • 7.12.2015  23:02
    Modrý samet (1986)
    *****

    Nejlepší Lynch. Tady je pár užitečnejch rad, který tě Modrej samet může naučit: 1) někdy je těžký říct, jestli je někdo detektiv nebo perverzák. 2) dopis z lásky je kulka z pistole. 3) mrdat Heineken.

    • 7.12.2015  22:56
    Duna (1984)
    *

    David Lynch nebyl dycky David Lynch. Před svym masterpiecem Modrej samet, ztrácel čas jak svůj tak všech ostatních s odpornou, zmatenou, děsivou, hnusnou, debilní a nesnesitelně marnou adaptací sci-fi novely. Trapas. Jestli seš filmovej nerd a máš ňákej seznam toho, co chceš vidět, tak si tohle odškrtni a prostě všude řikej, žes to viděl. Tip. Zapiš si to.

    • 7.12.2015  22:51
    Sloní muž (1980)
    *****

    David Lynch: "Jó, tak ty si myslíš, že umim jenom jedno? Jenom temný, surrealistický noční můry, jo?" STŘIH "Co je? Že je to nádherný? Nemůžeš přestat bulet? Celej tvůj víkend je emocionálně v prdeli? TAK TO MÁŠ BLBÝ!"

    • 7.12.2015  22:46

    Nechápu vocogou, ale neměj strach, vole, můžu si pozdějc přečíst článek na netu, proč je tohle tak skvělý.

    • 7.12.2015  22:43

    Žena pod vlivem byla vydaná stejnej měsíc.

    • 7.12.2015  22:41

    Vřelý, vtipný, epický. Hosté Večeře Páně není ani jedno.

    • 7.12.2015  22:39
    Persona (1966)
    *****

    v níž Ingmar Bergman stvořil tumblr.

    • 7.12.2015  22:36
    Hodina vlků (1968)
    ***

    Film naplněnej symbolama, což je nejasnejší indikací úpadku umění obecně. Když kniha nebo film není schopnej vytvořit hodnoty uvnitř sebe, ale musí se natahovat k jinejm kulturním artefaktům, není to nic jinýho než koncese k porážce.

    • 7.12.2015  22:32

    Nejvíc hrůzostrašnej film vůbec.

    • 7.12.2015  22:29

    Přijde mi jakoby Bergman místama sám sebe parodoval.

    • 7.12.2015  22:26

    Můj mozek když sem tohle dokoukal: http://www.youtube.com/watch?v=AIHt9RKii7s

    • 7.12.2015  22:22

    Kdo je do prdele Fanny?!

    • 7.12.2015  22:20
    Abeceda (studentský film) (1968)
    ***

    Terry Gilliam na šalvějovym bad tripu.

    • 7.12.2015  22:19

    Co se stane, když máš předmanželský pohlavní styk. Nekonečný vrstvy a neochvějně upřímná pitva strachu ve všech jeho formách. Tohle je za definicí, kvantifikací, nálepkama. Něco dočista jinýho.

    • 7.12.2015  22:12

    Frederiku! Ty stará kozo, ty mizero, ty nosatej velbloude! Vypadáš neobyčejně lidsky.

    • 7.12.2015  22:10

    Příliš vřelý a nadějeplný. Mám rád svýho Bergmana duši-zničujícího.

    • 7.12.2015  22:08

    Dvě věci: 1) Donald Sutherland vypadá jako transvestitickej fitko trenér dělající kliky, kdykoliv má sex v tomhle filmu. Tenhle postřeh nemá nic společnýho s kvalitou filmu, ale zdá se mi důležitý to zmínit. 2) šachová scéna ze mě udělala aktivně šílenějšího člověka. Ne zcela špatná věc, ale znovu, zdá se mi to jako potřebná informace. Každopádně: nezapomenutelný obrazy, neskutečný kostýmy a design placu, a fakt divný herectví.

    • 7.12.2015  22:02
    Ponorka (1981)
    *****

    Zrovna sem dokoukal 5-ti hodinovou verzi bez přerušení, jenom chcací pauzy, a musim říct, že to byla úžasná zkušenost. Jeden z nejlepších valečnejch filmů ever a epický emocionální drama. Znervózňující a klaustrofobický jako nic jinýho.

    • 7.12.2015  21:59

    Vsadim, že Herzog by moh udělat můj život zajímavym.

    • 7.12.2015  21:57

    Film kde Nicolas Cage je tak na sračky, že začne vidět leguány. Wernere Herzogu si génius, žes to stvořil.

    • 7.12.2015  21:54
    Je mi 20 let (1964)
    ****

    Tenhle film je umění. Stejně jako Křižník Potěmkin, tenhle ruskej film, si neklade za cíl bejt jednoduchym filmem vyrobenym za účelem pobavit a vyplnit mozky lidí cukrovou všedností. Je to jeho důvěryhodnost, sovětskej neo-realismus, kterej používá, kterej udeří. Způsob, jakym se film snaží ukázat, co Rusko bylo v komunistickejch letech. Není to sovětská kinematografie v celý svý kráse. Film často zpomalí tempo a stává nudnym. Ale je třeba ho vidět, protože bez ohledu na fakt, že je skoro až moc smysluplnej je to dobrej zkouk. Vtáhne a nutí myslet.

    • 7.12.2015  21:46

    Příroda je pro Herzoga příšera, oceán chaosu a temnoty nad nimiž je každý náš koncept a domýšlivost k hovnu; pouze ve středu tohohle vznešenýho strachu je, zdá se, doopravdy živý.

    • 7.12.2015  21:40

    Finální Pasoliniho film než byl zavražděnej, Saló aneb 120 dnů sodomy je víc než metafora o fašismu, tenhle film, kterej mluví s chirurgickou přesností o anatomii hierarchickej mechanismů společnosti, používá její metaforický prostředí jako mikrokosmos k odhalení inherentní nátury síly Státu. Je nepolevující ve svejch vlastních primitvních křivdách, tak jako Stát. Saló je dost možná ten nejpřesnější portrét síly společnosti, kterej se kdy dostal na celuloid. K tomuhle filmu je ale třeba se přiblížit jenom s křížem v ruce, třetím okem a silnym žaludkem připravenym na hořký pravdy.

    • 7.12.2015  21:27

    Mnichové co chtějí být DJema a zatměníma slunce.

    • 7.12.2015  21:25
    Kosti (1997)
    ***

    Zvuk motorů aut, kvílející dítě, neúprosné argumenty, americká hudba, ohlušující vrčení busu, Ossos je film vytvořenej přímým ponořením smyslů. Situovanej do chátrajících uliček a místností venkovního slumu, jazyka je dosaženo skrz akci. Žena táhne svýho rozrušenýho milence z postele, lidi se vracej z práce v dešti, pár jich tančí do rychlý muziky; Costův svět se skládá z malejch momentů. Osvobozující publikum ze sebeuspokojující se logiky. Ossos je přísně eliptickej. Když se muž pokouší několikrát v průběhu filmu prodat svý dítě, žádný očekávání sužovanýho mateřství tady nejsou. Žádná konfrontace. Je to prostřednictvím tohoto pohledu , ve kterém společné body emocí stali se vyhaslé , že film existuje na. Pouze prostřednictvím narušeného pohledu starostlivé zdravotní sestry, je Fontainhasina prázdnota odražena.

    • 7.12.2015  21:11

    Barva granátového jablka je film, kterej bude v striktním odporu s celkovym pochopením pro téměř každýho na světě; je možný, že někdo bude potřebovat rozsáhlou a komplikovanou znalost obojího, jak křesťanskejch symbolů tak arménský kultury, aby pochopil, co všechno bylo zamejšleno. Nic z toho já ale nemám. Barva granátového jablka je něco, co sem ještě nikdy neviděl. Nejbližší přirovnání co mě napadá sou Dalí/Bunuel kolaborace, ale tenhle film dělá třeba ze Zlatýho věku čistě suchopárnu záležitost. Zhasni světla a vyčisti hlavu: nastupuješ do jedný z nejvíc okouzlujících a omamujících enigmat.

    • 7.12.2015  20:56

    Co je esenciálně jeden z největších myslodkuřů ve filmu, zabralo čas, aby se mi zavrtalo v hlavě. Tohle je konec konců docela hravá, humorná a trýznivá 'pohádka' identity, ať už genderu, pohlaví, nebo taky ne.

    • 7.12.2015  20:49
    Grizzly Man (2005)
    ****

    Werner Herzog je nejlepší vypravěč všech dob. Kdybych chtěl vypravěče mýho života, Herzog by jím byl. (Hlasem Herzogovým) "rbr sedí v jeho pokoji, dívá se do propasti, kterou je jeho počítač. Měl by se dívat na porno nebo zapnout Maxe Payna 3? Rozhodne se škrtit jeho kuře. Rozpne si kalhoty a ven vyleze zplihlý had, ten had nebyl jeho penis, ale vetřelec který sám sebe napojil k jeho tělu. Rbr ve strachu řval bolestí a znažil se ho odtrhnout. Had letěl přes celý pokoj, okno rbra bylo otevřeno, had vyletěl ven, pak ho přejel náklaďák. Pak náhle rbr uviděl, že tím hadem bylo jeho péro. Nebylo povrchový zranění, byl teď ženou. Rbr se díval do propasti a propast se dívala na něj a On se stal ženou."

    • 7.12.2015  20:40

    Jeanne Dielman vaří večeři. Jeanne Dielman čte dopis. Jeanne Dielman stele její postel. Jeanne Dielman oprašuje její postel. Jeanne Dielman myje nádobí. Jeanne Dielman myje nádobí znovu, protože nebylo dost čistý. Jeanne Dielman se koupe. Jeanne Dielman roztahuje žaluzie. Jeanne Dielman pomáhá synovi s úkolem. Jeanne Dielman kupuje brambory. Jeanne Dielman de na poštu. Jeanne Dielman kupuje vlnu. Jeanne Dielman plete svetr. Jeanne Dielman hlídá děti. Jeanne Dielman si upravuje vlasy. Jeanne Dielman si dělá make-up. Jeanne Dielman jde spát. Jeanne Dielman SPOILER SPOILER SPOILER SzPaObIiLjEeRSPOILERcShPlOaIpLaER SPOILER SPOILER.

    • 7.12.2015  20:35

    Tenhle film je syrovej. Syrovej a nádhernej. Žádný spešl efekty, žádný spešl světla, žadný neobvyklý objekty; tohle je prostě jednoduchej film o osobě. Dlouhý záběry, tichý pozadí a hlavně to nejdůležitější: přirozený konverzace vytvořený se smyslem pro realismus. Tenhle realismus ne jenom že vytváří pocit úzkosti, ale taky kontrastuje koncept normálna a abnormálna.

<< předchozí 1 2 3 4 5 6
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace