Recenze (17)
Hei dai hen (1978)
Nemam pocit, zeby tento film existoval ! Pod takymto nazvom size existuje film Hei dai hen z roku 1978, ale v nom Jackie urcite nehra !!!
Karate Tajfun (1977)
dokoncim co zacal haj - musi pomstit smrt stvrteho draka, takze podho za guvernerom, ktory mimochodom priatelku Jackyho - Chun Chun, si zatiahol domov a pod zastitou smrti Jackyho si ju chce vziat za manzelku. Koniec je Happy End, i ked nejaka vyvrazdovacka a zaverecny boj musi byt !
Smrtící meteor (1976)
Na to, ze filmy od Wei Lo nemavaju ziadne dejove linie, tento film je toho opakom. Zaver je zaujimavo domotany, mne sa to lubilo, i ked uvod ma trosku odradil a mal som to chut vypnut ;-)
Mladý tygr (1973)
Tento film nesie nazov v nasej distribucii ako "MLADY TYGR", anglicky The Young Tiger (cize na csfd je to tu duplovane)
Kung-fu mela (2004)
Cely film je neustale striedanie sa: prepracovanych efektov s uplne primitivnymi prevedeniami scen; infantilneho humoru s drsnejsim dejom; nudnych pasazi s nadpriemernou akcnostou. Zaver - chvilami to bolo dobre, chvilami zle = priemer.
Máš padáka! (2004)
Tak ako film Univerzalna upratovacka, celkom som sa nudil, ale koniec ma dostal !
Návrat draka (2004)
Komedia ako sa na HK produkciu patri (minus 30 percent). Fantasticka je klapka v zaverecnych titulkoch s JC, ktora je dlhsia nez samotna stopaz filmu v ktorej sa JC na okamih objavi :-) Ak je nieco v tomto filme najlepsie - tak to je hudba !!!
Zuřivost v krvi (2005)
Zachrante tatu ! Kung Fu Family sa postara o nejednu mlaticku, nechybaju tiez lietajuce sceny. Nie vsetky boje su smrtelne vazne v ktorych ide o zivot a smrt, da sa tu najst i stipka humoru. Je to taky priemerny film, pre celu rodinu, i s prasiatkom ;-)
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Kto ma rad dobrodruzne filmy, tak pri tomto musi svoj chtic vypnut na polovicu. Dej je sice zalozeny na XY scenach z inych vynikajucich filmov, tu vsak ani zdaleka nevyniknu (aj ked mozno o to tvorcom islo, odlahcit to). Rozhodne sa mi zdala jednotka lepsia, ale to je zrejme iba dosledok odstupu casu co som tieto 2 filmy videl ;-)
Casino Royale (2006)
Bond na ktoreho sme si zvykli je zda sa v novej polohe. Uz sa vo filmoch nepozerame na to, ako z vody vychadza zena v plavkach, ako po jej krivkach stekaju kvapky vody, ale bac ho, z vody vylieza chlap - Bond. Uz tu mame tiez prerusovane postelne sceny, romantika (akoze) potlacena akcnostou. Rozhodne uvodna nahanacka stoji za to, aby som si film mrkol este raz.