Recenze (3 319)
Československá pohádka (2022) (TV film)
Hodně zajímavé podání nejslavnějšího kousku dějin naší kinematografie.
Špinavý byznys - Série 1 (2016) (série)
Parádně propracované, až mi občas přišlo, že na úkor zábavnosti, ale to mi zas tak nevadilo. Takhle přicházejí oligarchové ke svým miliardám (tedy když to vyjde...).
Brainstorm (1983)
Osmdesátková scifi, která se bere dost vážně, ale vzhledem k osmdesátkovým hereckým výkonům je to spíš na škodu.
Duna: Část druhá (2024)
O fous lepší než jednička.
Polda - Sex, drogy, rock´n´roll (2024) (epizoda)
Na tenhle díl jsem se podíval jen proto, ža tam hraje můj domovský klub. Seriál ale nadále sledovat nebudu...
Netvor (2023)
Zajímavě odvyprávěno, ale ty asijské herecké výkony to sráží, takže emocionálně mě to nechytlo.
Zábava, zábava (2018)
Provedení pěkné, jen to nedosahuje scénaristických kvalit třeba Dnes naposled nebo Zde jsou lvi.
Occamova břitva (2012) (TV film)
Solidní námět, který trpí postupnou přeplácaností a polopatickým zakončením. Herecké výkony ústřední dvojice super.
Tváří v tvář smrti (1986)
Tohle se fakt nepovedlo. Nuda, kde jediným "plusem" je vidět Walkena a Penna zamlada.
Orlové práva (1986)
Místy mile vtipné, místy napínavé. V rámci 80s je tohle určitě jeden z těch zábavnějších kousků.