Recenze (3 320)
Hamilton: Pokud jde o vaši dceru (2012)
Podstatně slabší než první díl.
Vzkaz v láhvi (2016)
Oproti předchozím dílům velký kvalitativní skok, nejspíš tomu prospěla změna režiséra. Stejně jako se Jussi Adler-Olsen na sérii učil psát, připadá mi, že ve filmovém případě se sehrávají herci, Karl a Assad teď fungují parádně. Velmi pěkné akční scény.
Nepřítel pod ochranou (2012)
Reynolds na Washingtona nema. Ani zkušenostmi z tajných služeb ani herecky. Na téměř čistě akční film docela nuda. A konec mě málem pošťouchl k ubrání hvězdičky.
Případy 1. oddělení - Důvod k zabití (2014) (epizoda)
Kapitán Anděl lítá ode zdi ke zdi, chvíli je za lempla, pak zase za hrdinu, ale nakonec to dobře dopadne :-)
Královská hra (2004)
Vcelku bezzubý politický nethriller, ale spíš drama. Pikantní je, že u nás by politici takovéhle prkotiny neřešili, v Dánsku je to aféra.
Sestřičky (1983)
Rukopis Karla Kachyni se mi líbí čím dál více.
Komisař Moulin - Komisař Moulin: Smrt policejního důstojníka (1993) (epizoda)
Hodně slabé. Ta násilná vycoolovanost a akčnost!
Případy 1. oddělení - Hodinka k dobru (2014) (epizoda)
Tým je čím dál sehranější a Víťa Sršeň dostává čím dál větší čočku. Jo a taky se řeší nějaký případ :-)
Deadpool (2016)
Sice klasické superhrdinské klišé, ale hodně vtipné. I když hluchých míst bylo celkem dost, ten humor to vyvážil.
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Za ten nápad a super střih dávám plný počet. Kromě toho, komu se povede do filmu "obsadit" tolik hvězd najednou! ;-)