Recenze (3 316)
Philip K. Dick's Electric Dreams (2017) (seriál)
I když jsou jednotlivé epizody povídkami jen zhruba inspirovány, není to žádný průšvih, Autofac a Safe and Sound mi přišly skoro i lepší. Klidně bych snesl i další sérii, materiálu je dost.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Tohle se povedlo. Jsem rád, že se tvůrci nesoustředili jen na katastrofickou část, ale dodali tomu rodinné pozadí. Hercký koncert naprosté většiny účastníků.
Eileen (2023)
Jeden z těch filmů, co jsou v podstatě o ničem, vývoj postav je silně zkratkovitý, ale něco na tom je.
Hranice lásky (2022)
Občas trochu umělecké, ale většinou hodne autentické. Tak autentické, až je to celkem nuda. Dialogy se celkem povedly.
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Je to celkem fajn, ale od téhle party už jsem viděl mnohem lepší věci.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Nejlepší série. Doufám, že "zatím".
Bastard (2023)
Než obyvatelům dánských vřesovišť docvaklo, že je novověk, panoval tam pořád temný středověk. Tohle se fakt povedlo. Film, kde je všechno.
Bookmaker - Série 1 (2023) (série)
Vtipné, ale jinak než TBBT. Tady je hlavní příběh.
Griselda (2024) (seriál)
Celkem zábavný kousek o jedné z mnoha drogových podnikatelů. Nejlepší je pátý díl.
Píseň lásky samotářky (2004)
Parádní a děsně milej kousek.