Recenze (376)
Blade Runner 2049 (2017)
Super film
Teorie velkého třesku - Lívancová anomálie (2008) (epizoda)
Když se předkloním bolí mě dutiny. Moje hleny jsou červené a zelené :D
Z Paříže do Paříže (2017)
Tento film je neuvěřitelný.
Lion (2016)
Velmi smutný příběh.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Akční super film. Skvěle vymyšlené scény.
Teorie velkého třesku - Minimalizace Dobyvatelů (2013) (epizoda)
Skvělý díl
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Druhý díl je dost zábavný a spousty triků a akce. Dost mě to ohromilo a naplnilo moje očekávaní. Škoda že tu není 6 hvězdiček. Super herci - Taron Egerton, Channing Tatum a Colin Firth. Dobře zahráli své role padlo jim to. Tatum jako kovboj mě moc nesedl jinak topka a mega stylový film. Skvěle vypracovaný a dobře udělaný jako první mám ráda takové filmy. Mekáč s mlýnkem mě pobavil i humor Eltona Johna. Přeci už jsou to tři roky od prvního dílu zase jsem si to oživla a vzpoměla o co tam jde.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kingsman - špiónská jízda s dobře vypracovanými scény. Moc dobrý herci.
Generálka Jeho Veličenstva (1995) (TV film)
Geniální paní Generálka Pontiová. Skvělá herečka Jiřina Bohdalová.
Kobra 11 - Přes mrtvoly (2016) (epizoda)
Skvělý díl kobry 11, velice povedené. Super nový parťák Simíra.