Recenze (644)
Křehké vztahy (1979)
Podle mě nejlepší film pana Kratiny. Bohužel hodně opomíjený a přitom prakticky nezestárl. Velmi dobrý počin.
Krajina s nábytkem (1986)
Pan Javorský je, podle mého názoru, nejvíce nedoceněný český herec. Vidět ho v čemkoliv je prostě zážitek. Tento film není vyjímkou.
Život podle Dana (2007)
Ve filmu nebyl ani jeden výbuch, postavy se chovaly jako normální lidé, nikde žádný masový vrah s IQ200 a dokonce ani žádný homixový superhrdina. Co víc si přát :-).
Válka policajtů (1979)
Dobrá kriminálka, ale hlavně tam Marlenka dost provětrávala kozy a to je to hlavní, co si z filmu pamatuji.
Cruella (2021)
Ale tohle bylo sakra dobré.👍👍👍👍👍
Úžasné domy (2018) (seriál)
Pořad přesně pro mě. Zajímavé a inspirující.
Záchrana zřícenin (2021) (seriál)
Já mám prostě tyhle pořady rád.
Titanic: Zrození obra (2022) (TV film)
Vlastně mě nikdy nenapadlo, jak obrovská logistická a technologická výzva byla stavba Titaniku. Prostě ta následná katastrofa to úplně překryla. Výborný dokument, který mi dost rozšířil obzory.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jak mohl tenhle akčňák tak propadnout? Toť otázka, která mi vrtá hlavou. Pravda mlaďasové se příliš nepovedli, nicméně taková tragédie to zase nebyla. A navíc tam hrdinové pijí Budvar, to by se také nemělo opomíjet. Pravda ta závěrečná sekvence byla "lehce" přehnaná, nicméně Banderas byl boží. No prostě i vzhledem k tomu bídnému hodnocení tady dávám plný počet.
Zabijákova žena & bodyguard (2021)
Jak tohle může mít jenom 57 % ? Nechápu, ale je mi to jedna - je to parádní jízda a nevadila mi ani dlouhá stopáž. Takže nenechte se odradit hodnocením, nemá to chybu.