Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Krimi
  • Dokumentární

Recenze (539)

plakát

Jeden den ve Velké Británii (2017) 

Soudě podle tohoto technokratického dokumentu by bylo lepší se VB obloukem vyhnout, když tam není nic jiného než průmysl a segregační zdi. Ono ale nebylo ani řečeno kde se ta země vlastně nachází jestli v Africe či někde poblíž Indie - tuto informaci jsem tam postrádal. Jedna afroangličanka se tam vyjádřila, že se jí v Anglii líbí, protože to tam vypadá jako v Africe, tak snad toto by mohlo být geografickým vodítkem pro neznalé topkaře.

plakát

Kolo zázraků (2017) 

Až zhlédnu stý Allenův retrofilm bude ta nostalgie trochu otravná. Nyní k tomu dodávám, že magie 50. let s ruským kolem a woodyho dixielandem do sebe nějak nezapadá. Škoda že Woody Allen netuší kdo je to Elvis, soundtrack mohl být stylový. Jinak toto hořkosladké drsné milostné drama se solidním výkonem Kate Winslet není špatný film. Jen to nebude to nejlepší co mistr natočil. Celkový výsledek je totiž silně oslaben ohranými motivy, jednorozměrnými postavami, divadelními strnulými dialogy a nevyrovnanou dynamikou vyprávění.

plakát

Marie-Francine (2017) 

Fr. idylka ala britka rosamunde pilcher, genderově, myslitelsky, filmařsky neutrální, s německým šarmem. 30%. Produkce: Rectangle Productions

plakát

Marie Terezie - Série 1 (2017) (série) 

Rakousko-uhersko ještě neřeklo své poslední slovo a jako filmový producent si v 21. století evidentně řeklo o císařskou korunu. Česká televize přinášející námět a scénář a pod jejímž producentským vedením snímek vzniknul ve spojení s hollywoodským režisérem ukázala že umí – když chce._____ V dobrém smyslu slova nejlepší pohádka letošních Vánoc, která si nehraje na historický dokument, ale baví a je laděna i do mírně komediálního tónu, právě s cílem bavit namísto nudit historickými daty. Přičemž se historických reálií v zásadním rámci drží, ale dvoudílný formát neumožňuje vykreslit deset let života císařského páru tak aby to přec jen nevypadalo trochu zkratkovitě. Někdo neznalý bude možná historická data postrádat k pochopení děje. Je také třeba si uvědomit že film ukazuje MT v jejím mladém období, kdy ještě nebyla matkou národů, jak ji známe z učebnic, ale prožívala onu poměrně věrně zfilmovanou romantickou love story. Některé drobnosti, které působí komicky jsou písemně doložené, (když se císař dozvěděl, že s mladým párem spadla těžká barokní postel, napsal svému zeti s jemnou výčitkou: „Jen moderato, pane, nepřehánějte!“)_____Na televizní formát velkolepá podívaná s náročnou výpravou plnou rokokových kostýmů stylově nasvícených zámeckých interiérů, které vytvářely příjemnou dobovou až pohádkovou atmosféru. Včetně scén z velkého sálu kroměřížského zámku. Pro zajímavost, celkový počet komparzistů se vyšplhal na 2 200 lidí! 70% Produkce: Česká Televize, MR TV-Film, Maya Production, RTVS

plakát

Nejsledovanější (2017) 

Nemohu se ubránit dojmu, že se dokument trochu veze na komerční vlně vzedmuté novými marketingovými kanály internetu, kde se novodobým bavičem může stát kdokoli. Tato velmi prostinká lidová tvorba z podstaty věci logicky oslovující hlavně věkovou kategorii "9 mínus", může u někoho budit úvahy o úpadku kultury či při pohledu do archívu ČT nostalgii po Jů a Hele nebo postavičce jménem Čertík Bertík._____No ale viděno z druhé strany: pokud někomu v jeden osudový okamžik náhodou ujely nohy a právě odehrál svou tisícdvěstěprvní partii Člověče nezlob se, pikal pětsekrát, schován pod postelí byl dvěstěkrát, ve skříni stopadesákrát, nakonec mu asi vůbec nebude vadit, když k tomu všemu alespoň na dvě hodiny z počítače vyjukne jutuberský mírně retardovaný čertík bertík.

plakát

O těle a duši (2017) 

Radikálně přepracovaný příběh "Kráska a zvíře" - Freud by se divil, kritik žasne, ale tento nepravděpodobný scénář z netradičního prostředí je díky Maďarskému tvůrčímu týmu překvapivě uvěřitelný.

plakát

Po strništi bos (2017) 

Svěrákova řemeslně zdatná, ale nijak nápaditá režie nemá oporu ve scénáři jako v předchozích filmech kdy byl autorem tatínek. A jeho nostalgické vzpomínky jsou osobní zkušenosti, na diváka nepřenosné. Průměrné a nanicovaté. 50%

plakát

Rodinná loupež (2017) 

Extrémně nenáročné derivátové caper movie s chronickým nedostatkem originality a dobře napsaných scén. Reno je zde jen marketingovým doplňkem vedle dvou (pod)průměrných hereček. Slabé, nedoporučuji. Pokud by toto měl být současný fr. komediální standard, je něco špatně ve státě galském. Produkce: Radar Films

plakát

Všechno nebo nic (2017) 

Pár pěkných filmových záběrů z hor, vše ostatní už je jen česko-slovenská místy až parodická telenovela. Produkce: Mojo Films