zdenny

zdenny

Zdeněk Pražák

okres Ostrava
pravičák


16 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 14 26 39 51
    • 11.8.2018  11:32
    Rozpolcený (2016)
    **

    Shyamalan se pouští do různých neobvyklých témat o různých neobvyklých fenoménech. Téma rozpolcené osobnosti je dosti neobvyklý fenomén a pro diváka určitě velice atraktivní. Jenže si myslím, že toto téma si pro své zpracování zasluhuje určitou hloubku. Zde jsme ale sklouzli k víceméně popcornovému horůrku, ve kterém jsou uneseny tři mladé dívky člověkem, který trpí disociální poruchou osobnosti. Holky se chovají naprosto stupidně, takže o ně divák celkem brzo ztratí zájem. Což je příčinou toho, že tento divák logicky nemůže cítit napětí. A to je základní nedostatek tohoto filmu, který se tváří velice odborně a mistrovsky. Místo toho divák sleduje one man show Jamese McAvoye, který mění osobnosti, z nichž si nejvíce užívá postavu kluka – pitomečka. Ještě se to ale stále dalo zachránit. Film si dále mohl udržet sice malou, přesto ale jakous takous čest. Závěrečná pasáž celý fenomén rozpolcené osobnosti nekompromisně sráží dolů. A to příchodem „Jeepers Creepers“ – tedy 24. osobnosti. Zde si nemohu pomoct, ale dokážu si představit, že vysokohodnotící snad věří tomu, že pokud člověk trpí disociální poruchou osobnosti, je schopen chodit a lézt po zdech prostě proto, že teď je v něm tato osobnost (zvířátko) dominantní. Takže shrnuto: pokud člověk s výše zmíněnou poruchou bude pták, bude jednoduše i létat. Nakonec mám tedy neodbytný pocit, že si pan Shyamalan z celé problematiky disociální poruchy osobnosti udělal prdel a pochopil bych to v komediálním žánru. Namísto toho on natočí thriller/horror, kterých základní zákonitosti naprosto deklasuje a je mu to úplně jedno.

    • 11.8.2018  11:30

    Filmy se točí o výjimečných lidech, o těch, kteří dokázali něco velkého, neobvyklého. Představte si člověka, který je hluboce věřící, narukuje do války a přesvědčuje všechny velitele, že nevezme do ruky zbraň. Zázračným fungováním osudu se dostane až na frontu a v nemocničním polním stanu ošetřuje raněné. Potom je tu podobný člověk, který ale nemá to zázračné fungování osudu a armáda jej sprostí branné povinnosti nebo jej prostě na tu frontu nepošle. Ani o jednom by se nenatočil film. Pak je tu ale ještě jeden a ten má neskutečně zázračné fungování osudu a ještě se dostane do bojové linie a navíc pod palbou v sebevražedné misi zachrání několik desítek vojáků, které by zraněné čekaly na jistou smrt. Tento člověk je neobyčejný hrdina, o kterém se film prostě natočit musí. Jenže ruku na srdce – je to jeden z tisíců. Kdyby dostal divák coby velitel jednotky (celé roty, praporu, pluku) otázku, koho si chce vybrat, myslím, že by byl spíš pro vojáka, který zabije dvacet nepřátel než ten, který zachrání dvacet svých. A ještě beze zbraně. Válka je o zabíjení, a čím víc zabiju nepřátel, tím méně jich bude ohrožovat životy mých spolubojovníků, čímž pádem jich budu muset méně zachraňovat. Bohužel taková válka prostě je. Shrnuto tedy: film je o umanutém člověku, který měl pro svůj příběh neskutečně příznivé okolnosti na straně jedné a neuvěřitelné morální a fyzické vlastnosti na straně druhé. Já osobně bych neriskoval oslabení jednotky o jednoho muže beze zbraně a to z jednoduchého důvodu – nikdo nemůže předpokládat, že se ten risk několikanásobně vyplatí.

    • 11.8.2018  11:30

    Jaké, do prdele, těžké morální úkoly? Prostě jich zabijte třicet nebo my vás pozabíjíme šedesát. A nakonec stejně zbyl jen jeden a vyhrál, i přestože vítěz měl být ten, kdo má na svém kontě nejvíc zabitých. Určitě, dle mého soudu, ne ten, kdo vydržel do konce – jako jediný!!! Srandovní byl konec s bouchacími kuličkami. Ten chlap musel být kouzelník nebo nějaký olašský Stojka, když to tak dobře uměl s kapsami druhých. No a absolutní závěr byl pro mě dovršením této komedie. Samozřejmě mi bylo jasné, jak to po otevření dveří dopadne, protože to je jen ubohý pokus tuto sračku nějak ozvláštnit. No a vy někteří se můžete těšit na semifinálovou vyřazovací část. Celou dobu jsem spoileroval, protože to je vzhledem ke „kvalitě“ tohoto díla úplně jedno

    • 11.8.2018  11:29

    Jako vždy jsou pro mne „lidé v místnosti“ příslibem. Zde ale, i když se film tvářil psychologicky vznešeně, šlo především o zdůraznění nechutného násilí a brutality. Přestože cíle mohly být jakkoli vznešené – ale to jen tak pro diváka, aby si myslel, že jde o neobyčejný film. Podle mého názoru šlo o to, že úchylný boháč vlákal do své pasti lidi, kteří z jakýchkoliv důvodů cítili, že nemají jinou možnost. A tu jim onen psychotik, třebaže je nabízel hned dvě (jednu horší druhé), nedal.

    • 11.8.2018  11:24
    Jan Hus (TV film) (2015)
    ***

    Každý národ si určuje své významné osobnosti a symboly, ke kterým se upíná. Ať už v těžkých chvílích nebo pro posílení národnostního uvědomění. Komunisté si vybrali husitství a Jana Husa. Proto je původní film z období nejhlubší komunistické diktatury tak vysoce hodnocen. Komunistická propaganda v něm totiž z Jana Husa udělala symbol (zvláštní, když byl katolík a komunisté věřící politicky pronásledovali) a vybarvila ho v těch nejzářivějších a komunistické ideologii poplatných barvách. A protože si s tím dali takovou práci, a protože lidé milují hrdiny, stal se i tehdejší film o Janu Husovi tak silným. Je už celkem jedno, že historické skutečnosti a okolnosti byly jiné. Prostě byla zde příležitost vytvořit hrdinu, a poté i celé revoluční hnutí, které neohroženě bojuje proti německému nepříteli. Nynější film již tak vysoké hodnocení nemá. Protože ano, není tak drahý, není tak velkolepý a není ani tak „historický“. Ale především, a to je nutno nanejvýš zdůraznit, není hrdinský a nevytváří symbol. Jen prostě z ověřitelných zdrojů ukazuje, jaký byl mistr Jan Hus člověk. Že to byl velice vzdělaný náboženský učenec, který byl ochoten za svou pravdu i zemřít. Bohužel pro něj byl i velice idealistický, a to možná proto, že předběhl vývoj evropských dějin skoro o sto let. Věřil, že je možné o výkladu Bible a směřování katolictví diskutovat, dosvědčovat, obhajovat, argumentovat. Jenže v době pozdního temného středověku toto možné prostě nebylo. Proto se nechtěně stal jakýmsi anarchistou, který chce změnit světový řád, který platí a lidé podle něj a v něm žijí. Ve svém někdy až fanatismu nedokázal dohlédnout síly a moci katolické církve, nedokázal být diplomat. A i přesto, že to byl člověk pevné víry a člověk, který dokázal nést své názory až na ohnivou hranici, není již takovým megalitickým symbolem. V tomto filmu byl totiž Jan Hus vykreslen takový, jaký skutečně byl, bez příkras a retuší. Kryštof Hádek jej zahrál moc dobře a i ostatní herecké výkony byly nadprůměrné. Hodně se mi líbil Michal Dlouhý v roli císaře Zikmunda a především Vladimír Javorský v roli slabého krále Václava IV. Film nebyl dost „historický“ díky exteriérům, které působily moc současně. Interiéry byly naopak perfektní. Nevím, jaký význam měl několikrát opakovaný záběr na lva v královské kleci a co mě naprosto iritovalo, byla anachronická hudba, která dle mého názoru do takového filmu nepatří.

    • 11.8.2018  11:22
    Smrt ve tmě (2016)
    ***

    Mám litovat pár zmrdů, kteří vykrádají domy? Mám litovat pár zmrdů, kteří vykrádají domy, protože mají těžký život a chtějí si „vydělat“ na život nový, který budou žit někde jinde? A už vůbec nebudu litovat pár zmrdů, kteří jedou vykrást dům slepého válečného veterána, který dostal odškodné za smrt své dcery. Mám je litovat i přesto, že ten slepý válečný veterán je blázen s úchylnou představou pomsty? Kdyby nešli krást, nedovím se o daleko větším zločinu. Kdyby byl film o slepém válečném veteránovi s úchylnou představou pomsty, nelitoval bych jej. No ale za filmem daných okolností… Co byste udělali vy člověku, který vám autem zabije dítě a není za to potrestán? Jinak k filmu – celkem smůla jít vykrást byt slepému zabijákovi, když je v domě tma jak v pytli a ten dům vlastně neznáte. PS: Celkem brzo jsem uhodl, kdo celou tu srandu přežije. SPOILER: Bylo to zřejmé, protože přece měla tak smutný život a navíc ušlechtilou pohnutku zajisti, aby takový život neměla i její mladší sestra. KONEC SPOILERU. Proto je vždy zábavné vidět, jak to scénář zařídí, aby přežil zrovna ten a ten člověk, i když za normálních okolností by v podstatě neměl šanci.

    • 11.8.2018  11:21

    Arnold ukazuje, že hrát umí i charakterové role a to především role otce zlomeného ze ztráty rodinného příslušníka. Film nám ale neukazuje jen truchlícího otce a manžela. Divák je totiž seznámen s faktem, že zlomený může být i člověk, který smrt lidí zavinil. I když zde bych jeho vinu určitě nekvalifikoval jako zavinění bezvýhradné a stoprocentní. Takže zde máme dva paralelní životy dvou zlomených lidí. Jeden přijde o smysl života, protože při leteckém neštěstí ztratil manželku a těhotnou dceru. Druhý zažívá peklo výčitek, vyšetřování a s tím související rodinnou krizi v důsledku zavinění letecké havárie z pozice letového dispečera. Závěrečná konfrontace těchto dvou mužů je pro mne nečekaná a celkem nepochopitelná a velice šokující. SPOILER: V závěru jsem totiž očekával dramatické smíření naznačující lidskou naději. KONEC SPOILERU. Film si na nic nehrál a celková míra patosu nesnižovala zármutek a provinění u jednoho respektive druhého muže. PS: Za zmínku určitě stojí postoj advokátů letecké společnosti, u kterých byla cítit profesionalita z každého nádechu, o empatii, porozumění a obyčejném lidském citu však nemůže být ani řeč.

    • 11.8.2018  11:19

    Raplh Fiennes podává zcela originální výkon, jenž je korunován téměř dojemnými scénami, ve kterých demonstruje svůj uhrančivý pohled. Je to zejména v pasážích, kdy ztrácí milovanou ženu, která umírá. V jeho pohledu se zračí nekonečná láska a neskonalá bolest. Možná i to dává divákovi chvilkami zapomenout na jeho neutuchající zlobu a hlubokou touhu po pomstě, kterou odnášejí nevinní lidé, ale lidé spříznění krví, kterou on tak nenávidí. Tak tedy klasický příběh o neskonalé lásce a hluboké nenávisti, která trvá třicet let a je zasazen do panství na anglickém venkově.

    • 11.8.2018  11:18
    X-Men (2000)
    **

    Co na to říct? Pustil jsem to manželce, protože se jí líbí Hugh Jackmann a proto, že se mi to kdysi hodně líbilo. Pravdou je, že jsem to viděl celkem dávno. Dnes mám 42 let a je zjevné, že zraji, neboť dnes vůbec nechápu, co se mi na tom mohlo tak moc líbit. Lidé, kteří mají každý nějakou speciální akční vlastnost? Wolverine, který má pouze vysouvací ocelové nože z rukou, který stejně nakonec všechny (i daleko speciálnější mutanty) dojebe jen proto, že je kladný? Rozdělení světa na hodné a zlé? Kdyby film navazoval na úvodní scénu v baru, bylo by to reálné a skutečnější, bylo by to lidské a blíže člověku. Takto je to jen další film o fantaskních bytostech pro mladé a mladší.

    • 11.8.2018  11:17

    Pokus, jenž měl možná napodobit legendární film „Face Off“ s Travoltou a Cagem. Zde to mělo trošku lidštější a romantičtější rozměr, což ale znamená, že to nebylo tak thrillerové a akční, jak by zřejmě mohlo být. Každopádně na jedno zhlédnutí pořád slušné. Kevin prostě nepřestává zrát.

    • 11.8.2018  11:16

    Film o nesmlouvavém vrahovi z metra, který se s nikým a s ničím nesere. Atmosféra i postavy jsou přesně jako z Barkerových knih. Samozřejmě je dost zřejmý i mystery prvek. Já myslím, že dobrý.

    • 11.8.2018  11:16

    Komedie s vysokým hodnocením. Vulgární, ale ne sprostá. Vulgární variace komedií „Fotr je lotr“ a „Hádej kdo“. Pro toto přirovnání bych snad mohl dát i čtyři hvězdy. Nevím tedy, co mi v tom brání. Každopádně, jestli tomu jednou ty čtyři hvězdy dám, bude to určitě za Kissáky.

    • 11.8.2018  11:15
    Rapl (TV seriál) (2016)
    ****

    Dejme tomu, že v průběhu seriálu má divák pocit neumdlévající rutinnosti. Dejme tomu. Ale porovnám-li tento seriál s některými českými „krimi“ seriály jako např. „Kriminálka Anděl“ nebo „Policie Modrava“ apod. apod., rozdíl ve zpracování celkového žánru krimi je patrný. Zatímco u dvou výše jmenovaných jde o populární zábavu pro široké spektrum jednodušších a nudících se diváků, kdy vše je čisté, pěkně v barvách, policisté vypadají spíš jako v maškarních převlecích, dialogy jsou precizně neutrální a korektní. Máme zde seriál, kde detektivové působí naprosto skutečným dojmem. Jsou to také jen lidé, i když policejní. Takže tady máme policisty, kteří porušují zákon, máme tady policisty, kteří se na oslavě ožerou jak prasata, máme tady policisty, kteří působí jednoznačně velice skutečně a věrohodně. Vizualizace samotná navozuje potemnělou atmosféru. Celkově na mě seriál působí do jisté míry atmosféricky. Všichni hrají, co mají a Hynek Čermák dokáže být poměrně charismatický. Nemluvě o šéfovi oddělení Rohanovi, který je fakt dost skutečný. Proto ty čtyři hvězdy.

    • 11.8.2018  11:14
    Zakladatel (2016)
    ****

    Tento příběh mne velice zaujal. Ne jen jako film, ale příběh muže, který vytvořil impérium – a měl české kořeny. Ať již byl pan Crok (?) vyobrazen jakkoliv, jeho epochální záměr byl naprosto geniální. Když porovnám filmy o výjimečných osobnostech, které dokázaly realizovat převratné věci (Zuckerberg ve filmu „Social Network“, Bill Gates a Steve Jobs ve filmu „Piráti ze Silicon Valley“, Steve Jobs ve filmu „Jobs“), nemůžu se ubránit dojmu, že tito lidé mají některé znaky společné. Jsou jiní, mnohdy divní, působí jako necitelní nelidové, jdou přes mrtvoly. Jenže bez takovýchto lidí by žádná z oněch převratných věcí neexistovala. Otázka tedy zní: Mají být úplně všichni ctnostní, ale bez určitého pokroku anebo se sem tam objeví někdo, kdo udělá něco převratně výjimečného a tím změní myšlení celé (anebo celých) generací?

    • 11.8.2018  11:14

    Je jasné, že pokud byl „Hodinový manžel“ výdělečný, musíme natočit „dvojku“. Ono je celkem jedno, zda bude kvalita diskutabilní. Přece jen se jedná o oddechový žánr a lidi prostě do toho kina přijdou. Nemám nic proti. Sám jsem se rád na film podíval, odpočinul si a i se pobavil. Nevím ale, zda bych byl ochoten za toto zaplatit stošedesát korun.

    • 11.8.2018  11:13

    Velice pěkný film s Ondrou Vetchým v roli bezdětného právníka, kterému osud postaví do života osmiletou holčičku jakožto dceru, o které doposud neměl žádné tušení. Film je v jistém směru romantický, nicméně pokud divák chce, může v něm spatřovat i určitý střet s institucionální mašinérií, které nejde až tak o člověka jako spíš o „dodržování zákonů“. Všichni zúčastnění podávají sympatické výkony. Myslím, že film ani není zbytečně přeslazený. Samotná zápletka to ani nepotřebuje.

    • 11.8.2018  11:12

    Viděno v kině. A to z toho důvodu, že mi končila platnost lístků z firemního FKSP. Výběr nebyl moc velký, proto jsem zvolil Johnnyho Deppa. Ano, on svým výstupem nezklamal. Předvedl sparovowský rozkošný výkon. Podstatně horší to bylo se scénářem. Ve filmu se vlastně nic nedělo a divák (pevně věřím, že i dětský divák) nemohl pociťovat žádné napětí. Potřebujeme získat artefakt, který se nachází tam a tam. Tak tam jdeme, střih a už tam jsme. Film má být o nebezpečném putování typu „Souboj titánů (1981)“. Zde se ale nejedná ani tak o dobrodružství jako spíš o komedii osvěženou o perfektní triky a efekty. Jenže to mne nemůže cele naplnit. Prostě nelze dělat dobrodružný film s absencí dobrodružství, která je kompenzována zářivými efekty. To možná funguje u dětí (a samozřejmě tržby tomu také odpovídají), ne ale u člověka, který trošičku toho napětí čeká. Závěr filmu jakoby uzavíral celou ságu, byl trochu dojemný. Je to ale fakt málo probudit emoce až v závěru celého drahého filmu.

    • 11.8.2018  11:11

    Oddělení Q mám rád a na každý nový film se těším. Jenže zde bylo nasekáno tolik policejních chyb, že bych se za obvyklé čtyři hvězdy musel stydět. Jeden příklad za všechny: Hledám velice nebezpečného zločince a poldy rozdělím tak, že každý jeden prohledává přidělenou lokaci. Jeden ze základních policejních prostředků v prakticky všech akcích je vysílačka. Prostě kvůli spojení a informacím. Náš hlavní hrdina, v jehož lokaci se zločinec nachází, tam prostě jen tak vejde, aniž by se obtěžoval něco do té vysílačky žblebtnout – kvůli posilám apod. Jenže to by tu vysílačku musel mít. A takových věcí je v tomto filmu více. Co se týče filmu a příběhu, tak opět klasická mystery se slušnou atmosférou. Doposud jsem viděl zfilmovány tři knihy, ale ani jednu jsem nečetl. A z těchto filmových zpracování byl „Vzkaz v láhvi“ nejslabší. Přesto si ale uchovává slušný standard.

    • 11.8.2018  11:10

    Bradley Cooper trochu přibral, ne? Každopádně film se mi dost líbil. A to tématiku military nemám moc v lásce. Mohli jsme vidět příběh muže, o kterém by lidé v uniformě řekli, že je to „guma“. Jiní by řekli, že to je člověk, který miluje svou zemi a věří v nastolení dobra i tisíce kilometrů od svého domova. Co musí potvrdit obě skupiny je fakt, že to byl voják každým coulem a oddaný profesionál. PS: Scéna s vrtačkou byla odporná, ani nechci domýšlet.

    • 11.8.2018  11:09

    Mám rád psychárny. Tady tato mě ale tak neokouzlila. Ne tak, jak tu holku ten psychopat.

    • 11.8.2018  11:08
    Sousedi 2 (2016)
    **

    Tak hlavně ať je to vulgární, hodně vulgární.

    • 11.8.2018  11:07

    Celkem příjemná česká oddechová komedie o tom, jací jsme nebo spíš o tom, jací jsme byli v devadesátých letech krátce po revoluci. Pravdou je, že s odstupem času může člověk vypozorovat, jak porevoluční Čech dospívá, jak se mění – jeho zájmy, charakter, sebevědomí, myšlení atd. atd. Myslím si, a pevně věřím, že ještě tak dvě desetiletí a český člověk se vymaní z pokřiveného komunistického charakteru.

    • 11.8.2018  11:07
    Morgan (2016)
    ***

    Film sklouzl ke třem hvězdám, protože je dost jednoduchý a obyčejný. Mně se ale myšlenka a pointa tohoto dílka líbily. Film střídá konverzačku s akcí a divákovi přináší i trochu toho filosofického zamyšlení.

    • 11.8.2018  11:06

    Řekl bych lyrická klasika. Klasika o touze po životě, o touze po umění žít, o touze po užívání si života. A klasika krutého faktu, že sem tam se v dějinách najde generace nebo skupina lidí, kterým tato obyčejná touha není dopřána.

    • 11.8.2018  11:05
    Mlha v srpnu (2016)
    ***

    Díky tomuto filmu vím, kdo to jsou Jenišové. A i z takovýchto důvodů je dobré sem tam nějaký film zkouknout. Samozřejmě je lepší podívat se do encyklopedie nebo na internet. To jsem ale udělal až potom, prostě bez tohoto filmu bych klíčové slovo „Jeniš“ vůbec neznal. K filmu: ten nám odkrývá kus hnusné nacistické ideologie a jejích barbarských činů. Co k tomu víc dodat? Být rád, že je to už za námi a hlavně vzít si ponaučení, aby se podobné nelidskosti již neopakovaly.

    • 11.8.2018  11:04
    Sedmilhářky (TV seriál) (2017)
    ****

    „Zoufalé manželky“ v trošičku jiném hávu. Poměrně rychle si člověk oblíbí hlavní ženské postavy a dále si může už jen tipovat, kdo že mohl v tomto prominentním městečku vraždit. Pokud jsem naťukl „Zoufalé manželky“ – tedy jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, nemusím ke kvalitě tohoto seriálu už nic dodávat. PS: Neustále jsem měl neodbytný pocit, že děj se odehrává v Austrálii. Možná proto, že Nicole Kidman je Australanka, spíš ale proto, že si tak nějak australské přímořské městečko představuji.

    • 11.8.2018  11:03

    Kevinu Costnerovi tyto role sedí, je na ně dost charismatický. Celkový film mě ale až tak nenadchnul. Spíš takhle: U sportovních filmů začíná mé hodnocení zpravidla na třech hvězdách. A to z několika důvodů: 1) jsou inspirovány skutečnými událostmi, 2) pojednávají o vzácných lidských vlastnostech jakými jsou talent, píle, vůle a v neposlední řadě nezdolnost, 3) mají motivační charakter. Aby byl ale takovýto film na čtyři hvězdy, měl by mít něco, co mě chytí víc než uvedený základ. Každopádně je hezké vidět a vědět, že když člověk chce, tak má naději. I v zapadlém městečku, kde lidé skoro ztratili víru v něco víc než je jen otrocká práce na polích.

    • 11.8.2018  11:03

    Will Smith tyto role prostě umí, on na to má ty oči. Film byl pěkný, příjemný a dojemný. Ano, v normálním světě by člověk důkazy o skutečném bytí oněch tří abstrakcí hledal, ve světě filmovém to není třeba. Jinak, ve filmu může divák vysledovat, že pomoc nepotřeboval jen otec, který přišel o dítě, nýbrž také všichni tři jeho kamarádi coby iniciátoři a organizátoři celé akce. A v tom je patrný půvab tohoto slzavého filmu.

    • 11.8.2018  11:02
    Princ Modřej a víla Lupinka (TV film) (2016)
    odpad!

    Náhodná pohádka ve smyslu „přepínal jsem programy“ a zajímalo mě, jak se budou hlavní postavy postižené prokletími a kouzly proměňovat a vyvíjet. No a proměnily se v odpad. Takto dokombinovat námětově slušný potenciál dokáže fakt jen ignorant.

    • 11.8.2018  11:01

    Z brožované knižní série „Denik Ostravaka“ jsem četl tu první. A velice jsem se bavil. Ve filmu z této nebylo ani zbla. Film je jen takovou vábničkou pro lidi, kteří si myslí, že jsou ostravští patrioti a jsou natolik blbí, že nepochopí, že vůbec nejde o to, aby zaplesalo Ostravákovo srdce. I přesto všechno jsem byl rozhodnut dát dvě hvězdy. Jenže když se do filmu (určitě ne náhodou) vloudila populistická havířská nota, spadlo mé hodnocení na hvězdu jednu. Jestli tuto blbost pro slabomyslné někdo hodnotí od tří hvězd nahoru, musí to být zaručeně havíř, který celkem dlouhou dobu neviděl sluneční svit. A jeho IQ je nižší, čím vyšší je jeho hodnocení. PS: Chytrákům, kteří si myslí, že se vyznají v severomoravských regionálních akcentech, bych dal na vědomí, že se v nich prostě nevyznají. Protože tak jako ve filmu se skutečně v určitých částech ostravského regionu mluví. Spíš je to patrné u starších lidí a v regionech, které mají geograficky blízko k Polsku.

<< předchozí 1 2 3 4 14 26 39 51
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace