Oblíbené filmy (10)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Když si člověk v dětství zamiluje tenhle příběh coby knížky (a čte je aspoň 3x), nemůže nemilovat tuhle trilogii. May it be... aaah. Nejoblíbenější postavička - Glumík, potom mám slabost pro elfy, takže Haldir. :-) Oproti knížce mě nejvíc "zklamal" Gandalf - coby čaroděj se mi tenhle stařík příliš nelíbíl. Jinak nejsem šťoural, a nehledám nutně rozdíly. Bylo to prostě parádní. Hned bych se jela podívat na Nový Zéland !
Seznamte se, Joe Black (1998)
Madisonské mosty (1995)
Válka Roseových (1989)
Tenkrát na Západě (1968)
Naprostý westernový kult, můj nejoblíbenější film tohoto žánru. Nezapomenutelná hudba, která se nikdy neohraje. Moje oblíbená je strhující scéna s Harmonikou a provazem, a také závěrečná scéna. Tenhle film je tak neskutečně pomalý, až je prostě dokonalý!
Ben Hur (1959)
Rain Man (1988)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Skvělé drama natočené v jedné místnosti, s neuvěřitelným dějovým obratem, kdy 12 porotců rozhoduje o osudu jednoho chlapce, a jak málo stačí, aby se vše nakonec možná zvrátilo. Vinen nebo nevinen? Napínavé od začátku do konce.