Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Hercule Poirot (1989)
Jistě, pane ministře (1980)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Jistě, pane premiére (1986)
Columbo (1971)
Krok za krokem (1991)
Dallas (1978)
Útěk z vězení (2005)
Nejnapínavější seriál, u kterého se mi při každém díle doslova tajil dech. Ano, šlo to s každou sérií o stupeň dolů, ale to mě zatím nepřimělo ke snižení hodnocení, protože tak je tomu u každého serálu. A tenhle si mou sledovanost rozhodně udržel až do konce. I když seriál v průběhu času velmi měnil svou hlavní myšlenku, po čem, že teda všichni jdou, o co jim jde? Nejoblíbenější postavou byl určitě Mahone. :-)