Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Moje absolutní top, co se seriálů týče. Důvod, proč se z něj stal kult se vším všudy, je celkem prostý - díly nejsou postaveny na promakaném ději, výborných efektech, znamých hercích (i když to už dnes vlastně ani není pravda), atd., to co dělá z Červeného trpaslíka super seriál jsou dialogy! Dnes legendární! Co se nových dílů týče, tak se je sice autoři po těch letech naléhání ze strany fanoušků odhodlali natočit, leč trošku přidali na ději, ale absolutně nic neztratili z komediálnosti (tady se rozhodně vyplácí znalost Blade Runnera). Postavy neztratili absolutně nic a za to patří všem dík :)
Bratrstvo neohrožených (2001)
K Bratrstvu není potřeba slov, je to výjimečný počin.
Battlestar Galactica (2004)
Takhle si představuju super seriál. Má to začátek a konec a ten je bez zbytečných mega klišé a ta omáčka uprostřed nabízí úplně všechno - vtip, akci, drama, erotiku (samozřejmě veliký soft), zvraty, postavy nestojí (až na malé výjimky) na místě a vyvíjí se. Teď trošku spoiler... když XO konečně zardousil svou milovanou Ellen, hrozně se mi ulevilo, protože jsem tu postavu neměl rád. Má radost sice nakonec neměla dlouhého trvání, ale ladně jako laň jsem se přes tento zádrhel přenesl :) Celkově: výborné! So say we all...
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Tak po čtyřech sériích jsou mé obavy o klesající úroveň pryč. Najdou se slabší momenty, to ano, ale jsou okamžitě přebity a zapomenuty. Ke všemu lze říct, že se všechny postavy někam posouvají. Bravo!
Zpátky do školy (2009)
Fresh Prince (1990)
Hned zpočátku musím říct, že jsem se vyhnul dabované tragédii... Seriál jsem sledoval v angličtině s anglickými titulky a bavil jsem se humorem začínajícího Willa Smithe a občas i statečně sekundujícím, dalo by se říct vedlejším, postavám.
Hra o trůny (2011)
Black Books (2000)
Celkem levně vypadající seriál s legendárními hláškami a celkově skvělým britským humorem.