Recenze (257)
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Dal bych i 10* !!!
Zátah 2 (2014)
posledni pulhodinku jsem si musel dat 3x!!!
Gang Story (2011)
G. Lanvin... uuuuu... ja ho zeru!!!
Vražda na večeři (1976)
To neee!!! Herecky koncik machyrku nejhrubsiho zrna... staci si nalit sklenicku a nechat se 90min unaset... Diiiiky!! :)) Vivat Sellers/Falk duo...
Život (2009) (seriál)
Presne na tohle budou lidi za par let vzpominat... az zbude ze sveta pouze pusta radioaktivni skladka...
Indočína: Válka lidí (2009) (seriál)
Puvodni neokoukane barevne zabery... naprosta parada.
Válečná zóna (1999)
Atmosfera, ze by se dala krajet... excelentni psychologicka lahudka. Parada! Freddie Cunliffe zahral na vybornou...
A State of Mind (2004)
Pan loutek v plne palbe... Velky General se nakonec nezucastnil ani jednoho z predstavenich... za par dni zacina trening na pristi Mass Games!!!
Čtyři lvi (2010)
Naprosto luxusni Puffin party!!!
Stalker (1979)
jeden s nejsilenejsich WTF filmu ever... jen mi poradte - nehralo ve filmu nahodou hlavni roli LSD?