Recenze (257)
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Dal bych i 10* !!!
Život s cejchem: Historie rasismu v USA (2023)
Počin poplatný své době. 90 ubrečeneckých minut.
Nerozluční (2019)
viz Johnny.ARN
Angry Birds ve filmu (2016)
4* za tu odvahu s imigraci ;) skoda jen, ze to decka nepoberou...
The Angriest Man in Brooklyn (2014)
Robin Williams podstate vsem lidem - formou tohoto filmu - rekl, ze se chysta k odchodu ze sveta. "Na náhrobku budu mít 1951-2014. Důležitá je ale ta pomlčka..."
Zátah 2 (2014)
posledni pulhodinku jsem si musel dat 3x!!!
Colette (2013)
viz komentar od uzivatele ''dopitak''!
Šest výstřelů (2012)
96 hodin v lacinejsim podani, z par zmenami... uvodni scena ovsem na vybornou ;) mam pro ty noze jednodusse slabost. B(ecko) jak ma byt. DVCJ potesil, porad je to lazensky svihak.
Gang Story (2011)
G. Lanvin... uuuuu... ja ho zeru!!!
Mýtus o neposkvrněnosti (2011)
Ameriko!! Je mi te lito!!... Objektivita na vybornou, celkovy pocit - viz hodnoceni.