Recenze (257)
Paranormal Activity (2007)
OMFG! Cim si tohle homemade video zaslouzilo svou pozornost???
Hlas moře (2004)
Pomerne deprimujici herecky koncik JB. Rozhovor s qadrokatolikem me dostal. Vlastni deja vu??? Plny pocet!
Vražedná stěna (2008)
Konec lehce degraduje celkovy zazitek... jinak parada. Happyend se nekonal.
Supervoják SS (2006) (TV film)
Achjo. Jeden kousek z ciste litosti...
Smutek paní Šnajderové (2008)
Zpravidla ceskym vecem odpad! nedavam... v tomto pripade to ale jinak opravdu nejde. Koupit si na tohle lupen do kina, podavam uz v polovine promitani zadost o vraceni penez.
Dvojka (2009)
Pro me urcite prekvapenim, kteremu jsem predem tipoval max 20%. Ovsem jedinci zodpovednemu za obsazeni skladeb soundtracku bych bez vahani udelil tres smrti. 2,5*
Avatar (2009)
Po slednuti 3D verze, ikdyz ne v idealnim IMAXu, snad - dopredu nezaujaty - divak nemuze hodnotit jinak nez plnym poctem. Tohle audiovizualni obzerstvi totiz po strance technicke predci vse dosavadni co kdy bylo natoceno. Kazdopadne plne souhlasim s tvrzenim, ze latka kinematografie byla opet posunuta o kousicek vyse... vyse k 'dokonalosti'. James Horner opet potvrdil, ze umi jako malokdo. Pomerne jednoducha a primocara, ekologicky podbarvenna dejova linie, prislazena presnou davkou kombinace akce/romantika nahrava vysoke navstevnosti a utoci na kompletni divacke spektrum. Necele 3 hodinky v kine utekly jako par vterin. Jednou videt je malo!! Must see!!
Coco Chanel (2009)
Tak trochu promrhana prilezitost. Nemasne, neslane, bez naboje, bez emoci... verim, ze skutecnost byla prave opacna nez jak nam ji snimek serviruje. Skoda no... obsazeni kvalitni... takze nezbyva nez svalit vinu na reziserskou zidli.
Tokio! (2008)
60% - 60% - 90%
Alles Gute (2009) (seriál)
Klasika, co dodat :-)