Recenze (15)
Kameňák - Inspekce (2020) (epizoda)
přesně jak říka uživatel rakovnik tenhle serial je paradni oddychovka na pateční večer a starosta a tajemník jsou super
Polda - Hon začíná (2020) (epizoda)
zase užasny jako vždy tenhle serial je skvělý a Matásek to hraje skvěle jako vždy a 4 serie začala hodně napinavě jen tak dál
Rytmus: Tempos (2020)
včera jsem na tom byl v kině a je to úžasný dokument rytmus je prostě král
Sestřičky Modrý kód - Vítej na palubě (2020) (epizoda)
stejně skvělý jako klasický modrý kod jen tak dál už se těším až se vráti david hofbauer sním to bude ještě lepší
Specialisté - Z dobré rodiny (2020) (epizoda)
výborný díl napínavý a vtipný a dobry představeni nové posily na začatku dilu vyborně pachatele odzbrojil nove obsazení je super ožvilo to a připad byl napinavý a zajimavy
Linka - Epizoda 1 (2019) (epizoda)
za mě je to super serial prvni dil byl vybornej bavilo mě to a nechapu že tomu někdo da odpad myslím si že někteři tady hodnoti každý česky serial jako odpad jen proto že je českej a někteři davaji odpad ještě dřiv než to vidi fakt nechapu
Specialisté - Vondráčkovo tajemství (2019) (epizoda)
proč dnes ten 16 díl jmenem vondračkovo tajemství nakonec nebil a opakuji stare dily
Dáma a Král - Lék na vraždu (2018) (epizoda)
uplně nejlepší dil tehle serie a navrat krale byl velkolepy už se těším na další seriu
Kadeřnictví - Je rozumné vstoupit dvakrát do stejné řeky? (2018) (epizoda)
tady ma byt tenhle nazev Je rozumné vstoupit dvakrát do stejné řeky?
Krejzovi - Množení králíků (2018) (epizoda)
druhej díl je ještě lepší jen tak dal