Recenze (19)
Bohemian Rhapsody (2018)
Keby sa dalo dať 6 hviezd tak tento film si to zaslúži.
Bajkeři (2017)
Dokonale splnilo moje očakávanie. Hľadal som film, pri ktorom nemusím priveľa sledovať, môžem pri ňom zaspať a nebudem mať výčitky z toho, že som ho nedopozeral.
Sklep (2018)
Na to, že im zabili dieťa sa celý film tvárili veľmi v pohode a drámou by som to teda ani náhodou nenazval. V kine ľudia odchádzali predčasne a to dokonca aj 15yo. fans Dalyba.
Černé zrcadlo - Černé muzeum (2017) (epizoda)
Bez pochýb najlepšia časť z celého seriálu.
Escobar (2017)
Je mi jasné, že do dvojhodinového zhrnutia celého životopisu Pabla sa toho mnoho nezmestí, ale tu uniklo až príliš veľa skutočností a postáv. Escobarov kľúčový pomocník Gaviria sa napríklad vôbec vo filme neobjavil, záber zo smrti Gachu mi skôr prišiel ako strielanie na kukuričné klasy. Pri poslednom útoku na Pabla absolutne žiadna dráma..
Dunkerk (2017)
Kamera snáď 10/10 no príbehovo ma nezaujal. Videl som oveľa lepšie vojnové filmy.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
74% ? Wtf ? Videl som tie efekty len ja ? Pridukčná hodnota 0
Mečiar (2017)
Príde mi to tak, že Tereza sa chcela zviesť na Mečiarovej vlne a rýchlo natočila aspoň niečo.. Avšak doteraz mi v hlave vŕtajú dve otázky - ako môže byť Slovač tak hlúpa, čo celkom pekne autorka vyjadrila poslednou scénou vo filme a naozaj má Vlado také gule, že sa po tom všetkom dokáže postaviť pred objektív a s úsmevom si opekať špekačku ?..
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
Určite zaujímavé, veĺmi dobrá téma, náučné. Čo sa týka spracovania beriem jednu hviezdu.
Baťa v kostce (2014) (pořad)
Super téma, ale spracovanie je horšie. Dá sa v pohode na to pozerať, dozvieme sa zaujímavé veci, ale dať takýto podklad na dokument zahraničiu vypadalo by to úplne inak.