Recenze (6)
Parazit (2019)
Kde tam byla ta komedie?
Adamova jablka (2005)
dobrej blázinec
Pelle Dobyvatel (1987)
myslím, že jiní lidé ve stejný čas na jiném místě na tom byli hůře než tihle na farmě
R (2010)
já byl teda napruženej od začátku do konce, kdy tam koho kdo čim sejme .... skoro 5*
Až vyjde měsíc (2012)
smích 0, nuda 100
Barvy (1988)
nejtvrdší jádro gengu Rakeťák, Neřád, Kecka ... ten českej dabing tomu vytřel prdel