Poslední recenze (5)
Poklad z půdy (2018) (pořad)
Docela povedený pořad, ve kterém se čas od času něco dozvím o zajímavých věcech. Pánové Kuře, Jankovský i Urban jsou podle mě vybráni výborně. Pan Rosák je klasik co neurazí. Hvězdu jsem ubral za údernost. Proceduru před samotnou aukcí bych seškrtal a do každého dílu raději přidal dvě tři aukce navíc. Ale jinak se u pořadu bavím.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Při vzpomínce na kultovní první díl jsem se nemohl dočkat a mě tahle verze nadchla. Moc jsem původně netušil co od někoho jako je The Rock čekat, ale za mě super. Postavy Profesora a Franklina jsou pak úplně geniální. Já se hodně zasmál a při dlouhých zimních večerech jsem neměl problém si tuto oddechovku pustit znovu.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Za mě jde o sympatickou pohádku s chytlavými písničkami, která naše prcky baví. Nechci řešit, jestli je Krteček náš nebo zda jde o využití národního dědictví k propagaci Číny. Díky malým dětem vidím hodně animovaných pohádek a z těch nových u této jako jedné z mála vydržím s nimi. Proto hvězdu neubírám.