Recenze (9)
Tahle země není pro starý (2007)
Řadím k nejlepším filmům, které jsem viděl. Po dlouhé době jsem zase týden otravoval všechny známé, že tohle musí vidět.
Hon na čarodějnice (2011)
Na začátku jsem čekal vážný brutální film z temných dob křižáckých výprav. Hned první momenty mě daly vědět, že tady jsem na trochu jiné adrese, ale s napětím a očekáváním jsem sledoval co bude dál. To mě v podstatě neopustilo až do finále, i když se postupně ze snímku stávala větší a větší patlanina. Mám k filmu spoustu výhrad, které mu odpouštím jednoduše protože jsem se celou dobu bavil.
Agora (2009)
Dávám 4 hvězdičky. Za výborné téma, kvalitní kameru a střih, skvělou Rachel Weisz.
Jak vycvičit draka (2010)
Po dlouhé době konečně výborná animovaná pohádka, která mě dokázala překvapit, rozesmát i pobavit. Pět hvězdiček je možná moc, ale čtyři jsou zase málo.
REC (2007)
Hrůza. Ještě žádný film mě nedokázal takto poděsit, vystresovat na maximální úroveň a držet mě tak pořádně dlouho. Po neuvěřitelném finále jsem musel atmosféru vydýchávat ještě asi půlhodiny. Výjimečný film!
Riddick: Temná hrozba (2004)
Nedávám pět jenom protože to bylo tak hrozně krátké. Díky animaci jsou akční scény mnohem víc šílené (v dobrém slova smyslu) a spousta věcí, které jsou v hraném filmu trapné jsou v animáči spíše cool. Chtěl bych více dílů v tomto stylu. Tuhle 30 min pohádku už jsem viděl 2x během půl roku, super oddech.
Ip Man (2008)
Skvělé akční scény, tohle se vidí málokde
96 hodin (2008)
Skvělý akční film
Travička zelená (2008)
Je škoda že nízké hodnocení a spousta kritických komentářů může mnoho lidí odradit. Pro mě jednoznačně komedie roku! Film se rozjíždí pomalu jako vlak, ale když nabere plné obrátky tak už smích nejde zastavit. Jednoznačně stojí za zhlédnutí, pro huliče povinnost.