Greg25

Greg25

Česko


10 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
    • 28.8.2017  00:01

    Úžasný námět, který poněkud selhává ve chvílích, kdy se mění v muzikál. Velmi osobitý styl točení, který ke své škodě zůstal svým příběhem někde v půli. Navzdory tématu místy poměrně neemoční a s jedinou výjimkou (sestra hlavního hrdiny) bez vývoje postav (což vzhledem k odvíjení příběhu je vcelku problém). Každopádně stojí za zhlédnutí, osobitost a originalitu tomu upřít nelze. 65%

    • 24.8.2017  11:21
    Smrtihlav (2017)
    **

    Není to dobrý film. Pro nadšence do historie, ani pro filmové fandy. Artová kamera, spousta kontrastů ve filmu, který nepodtrhuje dramaticky nic z nastíněného. A který vypráví svůj příběh tu s patosem, tu zcela lhostejně a vždy bez čehokoliv, co dělá historický film odrazem historie. Zajímala by mě jaká je ve skutečnosti knižní předloha, ale po filmu se do jejího přečtení člověku zrovna moc nechce. 45%

    • 11.8.2017  15:24

    Možná u začínajícího režiséra bych to ještě překousla, ale od někoho, kdo se na poli francouzského filmu už nějaký ten pátek pohybuje mi to přijde příliš nedotažené. Možnosti vysvětlení se vzájemně popírají a v jednotlivých bodech si odporují. Vlastně je to takový halucinogenní snímek, kde celek nedává smysl a kde snaha šokovat a natočit rádoby cool sexuální scény s přídavkem mysteriózna bortí vše okolo. Do sebe zahleděný komorní vizuál bez hloubky i soudržnosti děje. Špetka atmosféry a dobří herci, víc nic. 40%

    • 11.8.2017  15:15
    Red Nose Day Actually (TV film) (2017)
    ****

    Trochu spíš z nostalgie k mému oblíbenému filmu. 70%

    • 20.7.2017  19:18

    Dlouho, ale opravdu dlouho tu nebyla tak skvělá romantická komedie, která by byla zároveň i vtipná. Pěkně blbě jí je. Doopravdy vtipná a doopravdy o současném životě, ne jen zploštělá romance vytržená z reality bez humoru. Lidská, uvěřitelná, zábavná i smutná, vtipná a přesvědčivá. Klobouk dolů, mistrovský kousek daného žánru a po všech stránkách skvělý film. 100%

    • 20.7.2017  19:15
    Baby Driver (2017)
    ****

    Ve své podstatě docela old schoolová záležitost. Pořádně našlapaná na akci i hlášky, originálně odlehčená s uvěřitelným koncem a promyšlenými postavy. Možná profláklý příběh, ale osobitá stylovost, atmosféra a lpění na neotřelých detailech v dialozích tomu dodává punc kvalitní zábavy a ne jen letního hitu. 80%

    • 20.7.2017  18:14

    Strážci Galaxie nahodili takovou laťku, která se jen stěží bude překonávat - humorem, uvolněností, celkovým stylem. Filmů, které jsou pohodové a ještě příběhově dobré, s nadhledem, humorné i sebekritické a sebeparodické zároveň, nikdy není dost. A to všechno mixují v super koktejl, který se jim i na podruhé vydařil na jedničku. Za mě rozhodně bezva jízda s dobrým příběhem, atmosférou, postavami a prostorem pro jednu hlášku za druhou i příjemnou retro hudbu a hlavně hodně místa pro Baby Groota. :-) 100%

    • 20.7.2017  18:06

    Současný Peter Park je tak trochu geek a tak trochu normální kluk. A je vážně skvělý - trocha vtipu a trocha trapných situací ho doprovází a ve výsledku je tak neuvěřitelně uvěřitelný. Je skvěle zasazený do komiksového světa a Tom Holland svého Spider-Mana nabíjí neskutečným entuziasmem. Místy některé scény svojí humornou absurditou skoro připomínají Deadpoola. Vtipné, zábavné a krásně zasazené na "obyčejný" život pubertálního kluka (ani na moment to nepůsobí uměle, nebo křečovitě). Tony Stark coby otcovská postava je super kontrast a Michael Keaton je i se svojí motivací a kamenným výrazem super (polo)záporák. Marvel válí. Jen tak dál. 85%

    • 20.7.2017  13:14

    Neskutečná stopáž (pocitově ještě delší). Není to příjemná oddychovka, zábavná jednohubka, zajímavě částečný cestopis, ani výlet za poznáním vlastní duše a tajů života (jejdamane těch klišé řečí zejména v poslední části, jak z brožurky obsahující to nejlepší - nejhorší? - z motivačních citátů). Jíst, meditovat, milovat pro mě nemá žádné kouzlo a není ani ničím z výše uvedených, přitom námět vypadal slibně - jako oddechovka pro ženské publikum - s hrdinkou, která chce najít samu sebe. Ale poselství filmu vlastně je, poselstvím jakéhokoliv romantického filmu. Nic neobjevíte, jen dostanete americkou představu toho, jak vypadá cestování, což s reálem ani najitím sebe sama nemá nic společného. Film stejný jako instatní polévka, zasytí vás po dobu co ji jíte, ale pak jste hladový až k uzoufání. Tady navíc ještě unuděný. 50%

    • 20.7.2017  13:03
    Wonder Woman (2017)
    ***

    To, že je Wonder Woman prozatím nejlepší DC film v post Nolanovské éře (ve které to vůbec neměli pod palcem, zřejmě naštěstí), nic nemění na faktu, že to pořád není dobrý film. Gal Gadot navzdory tomu, že neodpovídá úplně předobrazu Wonder Woman, byla dobrou volbou (stojí k zamyšlení, že se DC prozatím daří mnohem více casting k superhrdinkám než k superhrdinům - vedle Wonder Woman se jim povedl casting Harley Queen, zatímco u superhrdinů, kterých je podstatně více to byla trefa do černého jen v případě Henryho Cavila jako Supermana). Zhruba do momentu než Wonder Woman vstoupí na bojiště počátku 20. století to vypadá, že by se z toho mohl vyklubovat solidní komiksový film - sice mu opět moc nefungují humorné prvky a kontrast Diany vs. tehdejšího moderního světa by šel využít lépe, ale tak nějak to frčí v příjemném duchu (i díky Chrisi Pineovi), ale v momentě, kdy se pole hlavních hrdinů rozšíří o kámoše (které zůstanou karikaturami v pozadí a nefunguje ani jejich humorně zamýšlený prvek) to už přestává být zábava a nastupuje všudypřítomný patos, zpomalené akční záběry (Zacku Snydere - zase? proč? ) a rozředěné finále, které paradoxně graduje na svém počátku, aby pak s hlasitější a hlasitější a mohutnou hudbou v pozadí vygradovalo v nezajímavé nic. Zasazení do doby 1. světové války i nastínění myšlenky, že někdy je těžké smířit se s tím, že ať uděláte cokoliv, stejně to nestačí. Rozhodně slušný záporák. DC se lepší, ale pořád to není ono. Pořád to nefunguje jako celek a pořád to bojuje s patosem, který přehlušuje i příběh a ubírá postavám. Třeba příště. 70%

    • 20.7.2017  12:17
    Oklamaný (2017)
    ****

    Pomalu jakoby loudavě plynoucí záběry, dusivější atmosféra a adaptace románu, která je uchopená z ženského pohledu. A spíše ji docení ženská část publika, protože právě do ženských hrdinek se tu Coppola vciťuje - do jejich psychiky, a to výhradně skrze mimiku hereček (perfektní Kirsten Dunst, která tady dle mého názoru přehrává i rovněž skvělou Kidman). Citlivě zobrazuje probouzející se vášeň u žen svázaných konvencemi doby a odlišně se projevující podle povahy i věku hrdinek. Navzdory tomu zůstává ve snímku jakási jemně mrazivá atmosféra, která podtrhuje nejen vyústění celého příběhu, ale i hořký humor, který se prolíná celým snímkem. Vynikající postupně gradující atmosféra a vystižení charakterů. Nicméně nic pro milovníky dějových dramat. 80%

    • 20.7.2017  11:58

    Typický rukopis Guye Ritchieho - zpomalené záběry ve vlastním stylu (ne až tak, že usnete jako u Zacka Snydera, který poslední dobou využívá zpomalené záběry takřka jako hlavní akční finále) a zrychlený děj ve zkratce (tady si navíc skvěle hraje s klišé typickým pro podobné filmy). Vlastní styl a má to blíže spíše k fantasy PC hře než k historickému filmu a legendě o Artušovi. Nicméně Ritchie si vypůjčil jméno a celý film pošoupl do akčního fantasy naprosto skvěle. U Sherlocka jsem byla na rozpacích, protože nechat Sherlockovi typické prvky a pak si hrát, že s ním nemám nic společného přineslo poněkud zvláštní výsledek. Ale u Artuše se už Ritchie poučil. Zklamání je pro mě samotné finále, ale asi spíš proto, že jsem myslela, že tyhle vizuální halucinogenní fantasy pomůcky patří do béčkových filmů 80. let a do remaku Souboje titánů. Ale jako celek promyšleně zábavné a osobité. 80%

    • 19.7.2017  14:43

    Zajímavý nápad, který je zábavné zkusit si na vlastní kůži - mačkat tlačítka s pocitem, že můžete ovlivnit děj filmu, je prostě zábava sama o sobě. A máte z toho takový zážitek, že vlastně ani nevíte, co na vás působí víc - jestli film, nebo mačkání tlačítek. Nápad, který má potenciál, ale v dnešní době poněkud zpomaluje přítomnost moderátora (dříve Miroslav Horníček, dnes Tomáš Matonoha) - vypnutí filmu v nejnapínavějším momentu, aby se mohlo hlasovat tomu dodává atmosféru, ale promluva moderátora (byť zábavného a vtipného) před samotným plátnem značně zpomaluje a odvádí pozornost od samotného filmu. Každopádně česká rarita, která i v dnešní době neztratila nic na přitažlivosti - kdo by si nechtěl zmáčknout hlasovací tlačítko? :-) 75%

    • 19.7.2017  14:31
    Švadlena (2015)
    ***

    Velmi velmi nepodobné knize. Díky čemuž vyznívající úplně jinak, s jinou podstatou, extrémně jinou hlavní hrdinkou (vina scénaře, nikoliv Kate Winslet) a především vcelku místy značně nedávající celkový smysl. Knížka Rosalie Ham podává ucelenou mozaiku jednoho městečka a postupně s velkou přesností mapuje jednotlivé zkažené charaktery, které městečko obývají. Postava Tilly je pak postavou mnohem více zničenou životem, mnohem více pokornější, která netouží být středem pozornosti a narušovat pořádky. Až pod vlivem dalších a dalších událostí se mění a rozhodne se vzít otěže do svých rukou. Jednak ve filmu chybí vývoj hlavní postavy, jednak mate její rozpomínání, protože v knížce ví, co se stalo, ale neví to čtenář, který se to dozvídá z jejího vzpomínání a kousavých poznámek lidí až postupně (z čehož vzniká jiná gradace i stavba příběhu). Film si z knížky bere, co se mu hodí a činí tak poněkud zbrkle - vybírá si scény, které staví do černě groteskně humorné roviny, ale nedává jim kontext a tím hlubší smysl jako v knize. Události z knihy vybírá náhodně a řadí je za sebou v jiném pořadí, takže film získává jiný smysl a místy je pro neznalé knihy hůře pochopitelný a poněkud nečitelný. Celistvost knihy, pečlivě budovaná mozaika s postupnou gradací, pečlivě promyšlenou, se tvůrcům filmu roztříštila pod rukama do filmu, který klopýtá od scény ke scéně, ale jako celek nedává smysl - dějově, ani postavám, protože na jejich motivace, či špatnou povahu ve filmu nezbývá čas. Je to škoda, knižní předloha je skvělý román. 55%

    • 19.7.2017  14:18

    Po dlouhé době jeden z posledních mohykanů čistě dobrodružného žánru, který tempo filmu přizpůsobuje vystižení tehdejší doby i doby trvání celé výpravy, takže je krásně poklidně pomalý, místy až komorní. Jako byste otevřeli dobrodružnou knížku od Zaneho Greye a ta vám ožila před očima. Řemeslně poctivě udělaný film. 80%

    • 19.7.2017  14:12
    Výstřel (2013)
    ****

    Je to jeden z filmů, pro které se v poslední době vžilo označení ženský thriller (hojně propagovaný termín zejména u Dívky ve vlaku). Tady by termín ale měl mnohem více své opodstatnění, protože hlavní hrdinky jsou ženy, na které je pohlíženo skrze vzájemné ovlivňování hrdinek jednak skrze událost, která se stala a jednak skrze jejich osobní problémy, které ať každá na jiné straně spektra - věkového, společenského, názorového, osobního - může mít v určité době k sobě blíž díky něčemu, co je spojuje pouze z hlediska lidskosti. Je to ve výsledku spíše komorní drama a to drama, které docení spíše ženy. 75%

    • 25.3.2017  11:55
    Masaryk (2016)
    ****

    Skvěle napsané a natočené (na české poměry neskutečné zjevení - nejen tím, jak je to natočené, ale i tématem). A samozřejmě výborně zahrané. Je to film pro Čechy a Slováky, a to ne kvůli tématu, ale spíš proto, že film je svojí nechronologickou strukturou (která je ale jinak v tomhle případě dobrou volbou) lehce matoucí - vystihuje podstatné události, ale orientace v tom, kam v mozaice která scéna patří je podstatně jednodušší pro lidi, co znají kontext, tedy pro ty, kterých se téma dotýká velmi blízko. Je to spíš film o Mnichovské dohodě (a tomu co jí těsně předcházelo a těsně následovalo - z pohledu Jana Masaryka), než o Janu Masarykovi jako takovém. Ale velmi dobře se v něm doplňuje osobní rovina s politickými dějinami. Za mě rozhodně dobrý film. 80%

    • 25.3.2017  11:44
    Mlčení (2016)
    *****

    Není to divácký film, je to ale film, který svojí stopáží ani na okamžik nenudí, který krůček po krůčku, pomalu vypráví svůj příběh a nese s sebou neskutečné množství emocí a filozofických otázek. Je to film k zamyšlení, zároveň nabízí i úžasnou kameru, režii, i pomalu plynoucí příběh. Je to film o víře, ale nejen té náboženské, o její proměnlivosti, možnostech i následcích. A film, který je pro mě jeden z nejlepších od Scorseseho. 100%

    • 25.3.2017  01:06
    John Wick 2 (2017)
    *****

    Nemá cenu se tvářit, že tady byl lepší akční film od jedničky Johna Wicka. Protože prostě nebyl. Old schoolové, minimalistické, vizuálně podmanivé, hudba opět v jednom rytmu s obrazem jako přímá součást filmu, ne jen kulisa. Příběhově přesvědčivé a John Wick je už od jedničky kultovní postava, na kterou v budoucnu ve filmech vznikne celá řada narážek. Keanu prostě nemá na podobné role konkurenci. Jednička je pro mě trošku výš, ale jen o trošičku. A opět ten skvělý komiksový look. 100%

    • 25.3.2017  00:59

    Pohádka mého dětství s nesmírným kouzlem, které se tady tvůrcům podařilo krásně převést na plátno. Nemám výhrady, až na fakt, že se tady moc zpívá - úvodní zpívaná sekvence je neskutečně dlouhá. 85%

    • 25.3.2017  00:54

    Je to film pro fanoušky Wolverina, pro ty, pro které Hugh Jackman ztělesňoval ideálního představitele Logana. Pro ně je to rozloučení a závěrečný dobře natočený noblesní epitaf. Ve filmu, se skoro postapokalyptickými obrazy, noirovým (anti)hrdinou a atmosférou ve stylu Šíleného Maxe: Zběsilé cesty jen o trochu víc z téhle planety. Je to nejsyrovější, nejdrsnější a nejlepší x-menovský film, ale to posledně uvedené zase platí jen pro ty, kteří si sérii X-Menů "odžili" od jejích počátků a kteří s ní postupně v kinosálech strávili sedmnáct let. Jackman se rozloučil ve velkém stylu a jakoby skončila jedna filmová éra. 100%

    • 25.3.2017  00:41
    Četníci z Luhačovic (TV seriál) (2017)
    ***

    Velmi rozpačitý rozjezd (první tři epizody), po kterém následovaly velmi dobře zvládnuté díly. Byla by chyba nevidět, že příběhy nejsou špatně dějově vystavěné, postavy slušně napsané a skvěle zahrané. Spíš je problém v tom, že to nemá úplně tu správnou atmosféru a na seriálu je velmi znát, že se v ní do jisté míry odráží dnešní doba (u takových Četnických humoresek jev takřka nepatrný). Což samo o sobě nemusí být na závadu, jen to nevytváří ten kýžený efekt, že divák věří, že by se to doopravdy mohlo odehrávat v tehdejší době. Nicméně medvědí službu seriálu prokázala ČT, která ho prezentovala jako nástupce Četnických humoresek, přes podobnost doby a tématu, to seriálu spíše uškodilo (byť podobnost tady samozřejmě je, ale netřeba ji zdůrazňovat více), protože Četnické humoresky byl výjimečně zdařilý projekt, takový jakých žádná česká televize nemá mnoho, proto se v jejich stínu Četníci z Luhačovic mohou jevit jako o něco horší seriál, než jsou. Do jisté míry neprávem. 65%

    • 28.2.2017  19:48

    Severská verze lehce úsměvné komedie pro ženy, která se na své hrdinky dívá s pochopením, ale na jejich počínání zároveň s neskrývanou sarkastičností až cynismem. A typickou reálnou syrovostí. A přesto, nebo právě proto máte pochopení pro každou hrdinku, byť ne vždy jsou úplně sympatické. Ale jak je v severských filmech zvykem, jsou to živoucí, obyčejné a uvěřitelné postavy. Ženské publikum tenhle zábavný, lehce vtipný film potěší. U mužské části si nejsem jistá, ale největší záchvat smíchu při promítání měl nějaký pán sedící v zadních řadách, takže zřejmě i oni si něco ve filmu najdou. (Viděno v rámci Severské filmové zimy 2017). 75%

    • 28.2.2017  19:21
    Muž z oceli (2013)
    ***

    V kontextu Batmana vs. Supermana, se Muž z oceli přeci jen jeví o trochu lépe než samostatně. Není totiž takovým scénáristickým a filmařským neumem jako jeho pokračování. Byť je tu značná těžkopádnost (vítejte ve světě DC na plátně kin - stále se nemohu rozhodnout, jestli je to tak omylem, nebo je to záměr), je tu také jediný opravdu podařený casting na DC hrdinu - Henry Cavill je snad opravdu doposud jediný (jasně vedle Margot Robbie jako Harley), který se do postavy typově hodí. Líbí se mi snaha nedělat z Clarka Kenta naprostého joudu, i jeho nastavení vztahu k Lois Lane. Co se mi nelíbí, je ten všudypřítomný patos, těžkopádnost, i neodlehčená vážnost za každou cenu, ve chvílích, kdy si říkáte, že by filmu vážně hodně prospělo upustit trochu té páry. Muž z oceli tlačí na pilu až moc a možná právě proto, je tak pocitově rozvleklý a kapku nudný. Ale na průměr to v pohodě (na rozdíl od ostatních DC filmů) stačí. 60%

    • 28.2.2017  18:17
    La La Land (2016)
    ***

    V mnoha směrech klasický holywoodský muzikál s inspirací v nejslavnější muzikálové éře 40. a 50. let, na druhé straně ve druhé polovině své stopáže vlastně typický muzikál bez muzikálových čísel. Výsledek aspoň pro mě poněkud rozpačitý, nejsem fanoušek muzikálu a La La Land pro mě nemá kouzlo - konec je možná pro klasický muzikál netypický, ale rozhodně ne drsný, pokud se snažím ukázat odvrácenou stranu Holywoodu až směšný, samozřejmě v romantické rovině to mu tak není. Ale mám problém se dívat na tenhle muzikál jako na přelomový, protože mi přijde, že se v něm opěvuje něco, co jakýkoliv jiný dramatický film objevil tak před sedmdesáti lety. La La Land navíc nemá jediné pamětihodné taneční nebo pěvecké číslo, proto zbyde skutečně jen dojem dramatické roviny. Barevné, hravé, leckdy až na hranici kýčovitosti, kulisy, ale i oblečení (časová neukotvenost, sice se ve filmu vyskytují moderní technologie, ale film samotný existuje spíše v časoprostoru). Pocitově mnohem, ale mnohem delší stopáž, která to svým velkým dojemným finále už moc nevytrhne. Mně tam chybí poetika, film vidím jako těžkopádný, kterému moc nefunguje ani přepnutí z vlny optimismu do reality. Ale dost záleží na jaké jste vlně a jak vidíte svět. V tom je La La Land nekompromisní, nevidíte-li to stejně jako Damien Chazelle, v tomhle případě máte smůlu. Buď, anebo. Za mě ne. A co bych vyzdvihla je chemie mezi Stone a Goslingem. 50%

    • 28.2.2017  17:06

    Je to typická osmdesátková komedie, kde jsou některé humorné scény a prvky hnány až za hranici nadsázky, takže máte pocit, že je to už trochu moc neuvěřitelné i na takovouto komedii. Nicméně zábavné, byť ne úplně humorné. Svojí zásluhu na zábavnosti má jistě i vynikající Tom Hanks a skvělá Shelley Long, jíž bych vyzdvihla ještě o kousek výš, protože její postava má typicky (v podobných komedií obvyklé) sklony sklouzávat k hysterii, ale Shelley Long skvěle balancuje na té hraně grotesknosti a k té nepříjemné hysterii nesklouzne za celou stopáž ani na okamžik. 60%

    • 28.2.2017  16:59
    Záblesk (1992)
    ***

    Trochu to šustí papírem a je v tom vidět románová předloha, to činí tvůrcům u daného žánru potíže často, protože to, co si může dovolit románová kniha, si nemůže dovolit film a naopak a tady to tvůrci moc nevychytali, takže to celé občas vzbuzuje otázku po realitě a pravděpodobnosti příběhu i jednotlivých scén. 60%

    • 15.1.2017  21:25
    Pasažéři (2016)
    ***

    Nejvíce přeceňovaný film roku 2016. Bez chemie mezi ústřední dvojicí, s Lawrence, kterou tvůrci odsoudili do role modelky, jejíž hlavní funkcí je ve filmu nosit vše absolutně průhledné (skafandr tvoří jedinou výjimku), což její nevýraznou postavu Aurory ještě více degraduje. Námět se mi líbil, ale celek je nuda, jednak tomu chybí ta chemie, jednak rozmělněnost scén a neustálé proslovy, které podbarvují film, tvoří nudnou mozaiku. Mám ráda pomalu plynoucí snímky - romantického až existencionálního charakteru s jemným humorem, ale tady není ani jedno, jen dokonale vymazlená vizuální stránka bez emocí a s průměrnou atmosférou. Pár nelogičností a náhod se tu taky najde. Nemluvě o podivném vsunutí akčních prvků, přeci jen nějaká ta akční scéna tam být musí, že ano. Proč? Proč? Tady hodně zbytečné, protože zachování aspoň trochu komorní atmosféry s myšlenkou, by tomu prospělo více, než uměle vyrobená gradace. Přitom ten námět a myšlenka by si zasloužili mnohem mnohem mnohem víc. Zklamání. 50% (Za skvělého Michaela Sheena musím pár procent přidat).

    • 12.1.2017  17:27

    Na úvod já jsem fanynka herní série. A jako takovou mně samozřejmě trochu mrzí, že přítomnosti je víc než minulosti (oproti hrám tedy přesně naopak). Na druhou stranu byla by chyba nevidět, že ve hře se přítomnost a Animus v dalších herních dílech dostala do slepé uličky a nenačrtnout ve filmu dostatečně Animus a současnost by do slepé uličky v budoucnu dostalo i filmovou sérii. Tvůrci mají film dobře vymyšlený a vyladěný, scénář prostě sedí - znají dobře hru, ale i filmové postupy. A to myšlenkové podhoubí pro další filmové díly je prostě dobře udělané. Ale ne blockbusterově, to je vlastně možná důvod, proč to Assassin´s Creed od hodně diváků schytává. Tohle není přítulný blockbuster jako herní adaptace bývají, tohle je film, který potřebuje jistou větší pozornost diváka a který si mnohem více zakládá na preciznosti a celkové kvalitě než na akčnosti, přímočarosti a líbivosti (a to i za cenu "zpomalování" děje a množství dialogů, tedy dvou prvků, které nepatří mezi znaky blockbusterů). Z mého pohledu obstojí jak v očích fanoušků (scény, které jsou věnované jen pro potěchu fanoušků herní série se tu pár najde a jsou precizní), tak pro diváka s hrou neobeznámeného - protože prostě ten příběh funguje. Temná atmosféra, podpořená kamerou i výbornou hudbou tomu dodává specifickou atmosféru (trochu jinou než v herní sérii, která přeci jen takto temná nebyla ani v jednom ze svých dílů). A Michael Fassbender je skvělý herec, jeden z nejlepších své generace, a pro postavu asasína se skvěle hodí. 100%

    • 12.1.2017  17:09
    Crisis in Six Scenes (TV seriál) (2016)
    ****

    Připomenutí rané tvorby Woodyho Allena, samozřejmě se dostaví pocit, že jste to už u Woodyho někde viděli, ale to se vzhledem k autorově pravidlu - jeden rok=jeden film dá očekávat. Podstatné je, že i tak je to dobře napsané, byť to nemá takový efekt jako kdybyste Woodyho předchozí tvorbu neznali. Členění na díly je spíš symbolické, ale to se dalo očekávat. Woody má svojí (ne)gradační kostru zajetou už léta, stejně jako svůj vlastní žánr filmu, nedá se předpokládat, že by ji chtěl měnit a patrně by to ani nebylo ku prospěchu věci. Taky je otázka, zda-li producenti vůbec chtěli, aby to seriál v klasickém významu toho slova vlastně byl. Příjemně se na to dívá, má to výstižnou atmosféru a lehkost humoru Woodyho raných děl. No a k neprospěchu věci je především casting Miley Cyrus, jednak tu roli neuhraje, jednak se do ní ani typově nehodí (a to jak do role, tak do doby, kdy se seriál (film v kapitolách?) odehrává). Příjemné, vzpomínkové, nostalgické. Rozhodně lepší než Woodyho Café Society ze stejného roku. 70%

<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace