Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Animovaný
  • Pohádka
  • Dobrodružný

Recenze (31)

plakát

Klíč svatého Petra (2023) (TV film) 

Všichni, co tu kňourají, že je to pohádka, co nepřinesla vlastně nic nového, by si měli uvědomit, že tak to u pohádek prostě je - dobro, zlo, zápletka, akce a šťastný konec, k tomu trochu poučení a lásky. Děti to tak chtějí a dokonce to nechtějí ani jinak. Sleduji poctivě pohádky staré i nové. Každý máme nějaký vkus, ale kňourat, že dnešní pohádky nejsou, co za nás bývaly?...To my nejsme, co jsme bývaly, to my už nejsme děti.  KSP vnímám jako velmi povedenou pohádku - bavily mě postavy, jejich herectví, hudba, exteriéry a dějový zvrat, který sice se dal čekat, ale nebyl nudný ani přímočarý. Záporáci byli opravdu odpudiví a s dcerou 8 let jsme se opravdu bavily.

plakát

Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023) 

Přišly jsme z kina (já a 7 let stará dcera) s tím, že to musíme vidět znovu. Balzám na duši, nádherná animace, kamera, laděná hudba - svět, co chce zkouknout znovu i ve své ponurosti, domovníkův byt, míč ve skleníku. Figurky, které mají tolik hereckého výrazu a života. Bylo tam vše - napětí, legrace, přátelství a vlastně i láska. Byly jsme v kině úplně samy.... a zatím venku před sálem davy stály frontu na Tlapkovou patrolu...a my věděly o kolik přicházejí.

plakát

Ostrov (2023) 

Vidět Ostrov po té, co jsem přišla z kina z Oppenheimera, je možná trochu nespravedlivé...ALE. Čekala jsem oddechovku, trochu vtipu, trochu romantiky a chtěla jsem vidět, jak to tvůrci pojali. Mám ráda Langmajera i Plodkovou, ale nefandila jsem od začátku až do konce ani jednomu. Nebyli mi sympatičtí. Kámen úrazu byly dementní dialogy, kterým jsem nevěřila, byť se oba herci snažili, ale scénář tlačil nadějné téma před sebou. Plodkové jedovatost a Langmajera ignorace by byla možná zábavná, kdyby nebyla téměř v každé větě.

plakát

Mezi živly (2023) 

Byla to podívaná, svět živlů, spousta geniálních detailů, které zaslouží prohlédnout ještě jednou. Příběh očekávaný, mělký, dialogy občas umělé a příliš vysvětlující, ale edukativní, Americe na míru. Ale Pixar prostě umí, vše mělo spád a mé dceři (7 let) se to líbilo.

plakát

Rain Man (1988) 

V původním znění geniální, v češtině mě to ruší... hlavně Tom Cruise mi leze na nervi tak, že si říkám, že takhle blbě by to nikdy neřekl...ale v AJ řekl... a hraje to také skvěle. Jinak skvělá filmařina se vším, co si od Hollywoodu můžeme přát...není co dodávat.

plakát

Revival (2013) 

Já ten film miluju. Vtipné trefné dialogy, všichni skvěle hrají a nepřehrávají, hudba, kamera. Pokaždé se na něj znovu ráda podívám. Geišberg naprosto skvělý, Krobot, Bydžovská, Genzer...ale s nimi i všichni ostatní - na tu dobu objev Boková. Filmy alice Nellis mají ducha.

plakát

Mazalové (2014) (seriál) 

No já nevím...mě se Mazalové líbí! Dialogy mi přijdou vtipné, herci řádí, Bočanová s Hrušínským jsou mimořádní, já jim tu debilitu věřím. Dialogy mi přijdou vtipný a dobře zahraný, Je to žánr, jaký je, u nás nemá tradici a kromě Comebacku, jsme nic pořádného v tomto směru ani nenatočili, navíc je to pro dětského diváka, řekněme v pubertě...Těžko hodnotit, když v té pubertě nejsme a nemilujeme tento žánr.

plakát

Večírek (2021) 

Sleziny jsou inspirace k výborným dialogům, situacím a zajímavým postavám. Aby se nám něco líbilo, musíme se ztotožnit, obdivovat, bát nebo poučit - prostě emoce. Nechala jsem se nachytat na Rodena, Dykovou a Langmajera a lituji, že jsem na film šla. Roden svou blbou postavu zahrál skvěle a byl paradoxně asi nejsympatičtější postava filmu (ale ne zas tak mnoho), Dyková po rychlém napití vodky byla dokonalá a to byl jediný moment, když jsem se zasmála, kdy jsem někomu ve filmu něco věřila...Jinak vše bylo ploché, nedokončené, trapné, bez děje, chvíli jsme spala... To, zda se Vám bude líbit film, poznáte v prvních 10 minutách...a tady od prvního dialogu jsem cítila křeč a přehrávání. Kamera, ale špatná nebyla a zaujala mě úvodní píseň, která měla asi podtrhnout absurditu rádoby absurdního českého filmu. Ten film ale není absurdní, ten film je hloupej.

plakát

Národní třída (2019) 

Když jsem dokoukala, dlouho jsem přemýšlela, kde se stala chyba a postupně jsem se začala děsit toho, co všechno mě vadilo. Celý film byl one man show Hynka Čermáka. Jeho Vandam, který navzdory tomu, že se choval jak primitiv, docela filosofoval, měl k tomu své důvody, ač mi nesympatický, herecky přece jenom táhl celý film. Ostatní sekundovali, z toho chlapi od stolu velmi špatně. Jan Cina je skvělý herec, ale na blba má moc inteligentní výraz a prostě toho blbějšího z těch dvou jsem mu nevěřila. A těm ostatním dvěma jsem nevěřila ani slovo, byli jak ochotníci. Příběh by byl i dobrý, kdybych správně nevytušila, co se bude dít ještě než se dělo...vytušila jsem že na Národní byl mlátička policajt, že Langmajer je úspěšný bratr, že táta spáchal sebevraždu, že mu ukradne auto, že ublíží Neužilovi (zabil ho?), že zesměšní policajty, co ho pak zkopou a zabijí...tedy skoro. Kdyby ho zabili, zůstalo by mi hnusné mrazení na konci. Takhle neuzavřeno. Nejsem genius, ale padlo to na mě všechno jako účelové a prvoplánovité. Hudba, kamera, režie dobrá, že to bylo dlouhavé mi nevadilo a dokoukala jsem - za to tři hvězdy a také za to, že tu byla snaha o něco jiného.

plakát

Jak se ševcem šili čerti (1975) (TV film) 

Josef Kemr a poselství té pohádky je nezapomenutelný. Kulisové pohádky jsem jako dítě neměla ráda, ale přesto jich je mnoho skvělých a takhle mezi nimi vede, díky hercům, hudbě a skvělému scénáři.

Ovládací panel