Vampireman

Vampireman

okres Praha
Out of Reality

32 bodů

Moje komentáře

<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
    • 26.10.2012  14:38

    Ještě jsem neviděl, že by někdo po někom v souboji házel koně...

    • 1.9.2008  22:01

    Drsný poetický film, Werner Herzog dost znepokojivě vyobrazil scény, ze kterých bych v dětství umřel hrůzou. Herci a démonický Klaus Kinski a taky etnická hudba skupiny Popol Vuh, to všechno je přesně namístě a vytváří jedinečnou naturalistickou atmosféru.

    • 2.12.2010  12:59

    Ford dělá celou stopáž megadržky, mluví rusky, kouká na fotbal, visí z letadla, visí na laně, vykotlí letadlo od záporáků, řídí letadlo, na zemi svítí lidi svíčkama a celou dobu do toho hraje kýčovitá hudba. Není to však moc vtipné, byť by se to dalo výčtem hustopřísnokrutostí čekat. Efekty jsou strašlivý, že to snad dělali v Malování. Ale nejvíc nezvládnuté jsou pasáže z Bílého domu nebo odkudže, protože tam jenom blbě stojí lidi co si čtou nějaký papíry a jenom vyplňujou prostor. Průser.

    • 21.10.2012  21:42

    Webbův režijní rukopis se kardinálněji rozmělňuje jen v poslední třetině, která musí uvázat všechny konce před uzavřením filmu a ve výsledku se přibližuje typickému emocionálnímu koktejlu. Do té doby je to úžasná aktualizace již zřejmě klasického příběhu - rozvedená akvizice schopností, pečlivě sestříhané scény podporující mírný a velice příjemný sociální podtext, nádherně a funkčně obsazeno a v prvé řadě to baví a nenudí, čemuž nahrává i to, že tu nehraje zpomalenej Maguire a neni to tak romantický. Co je vyloženě na pěst je odporně udělanej záporák a s nim neuvěřitelně komická (=hovadská) bitka na střední. Skvělá žánrovka, 75%.

    • 9.1.2015  21:46
    Americké dopisy (TV film) (2015)
    *

    Pornografie. Devalvace života Antonína Dvořáka na trapné laciné melodrama, hodnotově výživné asi jako epizoda Života na zámku, se spoustou historických chyb a komických režijních operací - ale budovat napětí hororovými prostřihy na zabijačku potažmo nabídnout postavám rešení vypjatých situací pomocí nervní klátičky, to je ostatně prvek klasické televize pro nejširší hltače.

    • 8.2.2013  14:06

    Ermahgerd... Jeden z nejstupidnějších filmů, které jsem v životě viděl. Pořádně se u toho člověk nemůže ani bavit, protože bitky jsou příšerně natočené a vůbec nemají šťávu, natožpak smysl - akčnější byly i v Kosmické vzpouře. Tady, když probíhá bitka, tak vždycky opodál stojí další kupa lidí se samopalama a jenom pozorujou... Michael Dudikoff to moc nezachrání, má furt nudnej pokerface rebela bez příčiny a děsně mě štval, když zabíjel protivníky na jedno ťuknutí pěstí nebo utahovacím klíčem i přes to, že porazil Steva Jamese zahradní hadicí i s kýblem na hlavě a u toho jsem se hypergebil. Neobhájí post ani Nepřemožitelnýho, protože ty ninjové, proti kterým bojuje, jsou jenom levní komparzisti co absolvovali trénink na předělanym dětskym hřišti... Nepříliš guilty pleasure béčko.

    • 8.2.2013  14:07

    Tohle bylo ještě hloupější a nudnější než jednička. Ale za závěr, kde Steve James vyčaruje a úplně odnikud vytáhne dvě příšerně obrovský kudly namísto jackhammera a záporák na Dudyfuckoffa v aréně vytáhne brokárnu (protože prohrává) tu jednu dát musim. Taky mě pobavilo, že asi předělali obyčejnou sportovní halu na tajný sídlo a ze sprch udělali Master Laboratory...

    • 5.6.2012  17:40

    Typický americký noir je s Fassbinderovou tvorbou neslučitelný žánr, na rozdíl od kosmopolitně zapadajících gangsterek, které režisér u sebe zvládl (Liebe ist Kälter als der Tod, Götter der Pest). Dva hlavní kameny úrazu Amerického vojáka jsou: už od prvního filmu Fassbindera zajímaly postavy a mezilidské vztahy tak, že prakticky pouze na nich budoval filmy - americký noir chce děj a pokud možno, tak hustý. Ne, že jediná zajímavá scéna (ta finální) vůbec neodpovídá noiru, ale typický Fassbinderovský psychostudii, která je však potlačena opět na úkor noiru (jehož děj je navíc moc jednoduchý). A zadruhé, všechny postavy amerického noiru tady působí jako šašci. "Richard" jako typický američan, co snídá steak s kečupem a v kuse do sebe otáčí Ballantine's, dostává v německých ulicích úplně nový rozměr směšnosti. Německo takový postavy nechce, akort potom, co ho Fassbinder ve svých filmech vykreslí jako špinavé vězení. I stopáž (76,77) je děsně nucená, ale rozumim, že Fassbinder jakožto milovník noirů a hlavně Walsche, takovej film natočil chtěl (už jen to množství odkazů!). 1,5*.

    • 18.12.2010  17:51
    Američan (2010)
    *****

    Úchvatná obrazová kompozice, včetně absolutních kamerových nadhledů a kontrast úzkých italských uliček a rozlehlých místností, jejichž prázdnota obklopuje stylovou a osamělou Clooneyho filmovou postavu. Corbijn po vydařeném Control potvrzuje svůj úžasný filmařský um i cit, který zoufale chybí kam se podíváš. Obraz nepůsobí jako fotografie, scény jsou skvěle atraktivní a potěšující (sex scene!). A Herbert Grönemeyer, stará německá popová hvězda, tady skládá skvělou hudbu.

    • 18.7.2012  12:34
    Amerika (1994)
    **

    Kafkoidní, ale odporně napsané a zahrané. Herci se div negebí, když solí ty svoje hloupý repliky o shánění pozemků, těžení vody a životních směrech. Nehledě nato, že Jirka Schmitzer musel být konstantě pod parou. Vše je navíc hrozně nahrubo a vyznívá nepříjemně prvoplánově. Utkví mi leda fantaskní výprava a Petr Vacek v nejlepší roli ve filmu.

    • 5.1.2013  16:42
    Apokalypsa (2006)
    odpad!

    Když Richard Kelly vařil Southland Tales, byl asi v takovém stavu, jako jeho výsledný produkt - chaotický. Ve snaze o maximální komplexnost smíchal v kotli všechna tehdejší/současná problematická témata, ke kterým se dalo nějak vyjádřit, a přidal pár základních motivů z hodin občanské nauky a filosofie. Formu pojal maximálně repulzivní, zřejmě tím chtěl zachytit pesimistický obraz společnosti, ale co alespoň fungovalo ve filmu Gamer (2009) tady vůbec nelze brát vážně už jenom na základě popření termodynamických zákonů v tak hovadském stylu, že nemám chuť jakkoli ocenit originalitu tohoto ejakulátu (i jako guilty-pleasure je ST dlouhý). Neobstojí ani odhlédnutím od smyslu - "příběh" tvoří několik na sebe napojených rovin, každá extrémně rozvleklá a víceméně o ničem. Zejména epizodka s Christopherem Lambertem je "top" (ChL se táhne celým filmem a ve skutečnosti jenom prodá jedno balení slepých patron a popojede ve zmrzlinářskym autě od pláže do centra). Něco s Kellym nebude v pořádku, když mu tento průser trval pět let.

    • 30.12.2012  21:35
    Atlas mraků (2012)
    **

    Velice plochá pohádka. Potěšující byly dvě reference na Soylent Green a banda hypernamaskovanejch herců/hereček v několika rolích (viz. Seznam Adriana Messengera).

    • 29.5.2013  22:02

    Především nostalgické hodnocení. V osmi letech jsem to sledoval na Esu, fascinován scénami ze zeleného pokoje.

    • 17.3.2008  19:16
    Barbar Conan (1982)
    ****

    Hodně solidní zábava. Namakanej Arnold tady brutálně ubíjí lidi k smrti, nebo je řeže mečem, až stříkají proudy krve (fakt proudy). Když zrovna nedělá ani jedno z toho, furt je s nim sranda, neboť dává pěstí velbloudům nebo po souloži háže ženský do ohně. Dějově je to primitivní, ale vystačí to na dvě hodiny super zábavy.

    • 26.3.2013  22:03
    Bez doteku (2013)
    **

    "Až se to naučíte, tak přijďte znovu." Určitě ale přijďte, nejedná se o arciprůser, tohle zabil "herecký" projev téměř všech zúčastněných a příliš přepjaté nevyzrálé výrazové prostředky.

    • 31.7.2012  09:48
    Beznadějní (1966)
    *****

    Stěžejní maďarské dílo plné zla, které dostává nový rozměr díky mocensky nadřazeným vojákům, kteří si velmi stylově s již tak beznadějnými vězni nemilosrdně pohrávají. Předobraz celé pozdější Tarrově podmanivé formě - prakticky absolutní minimalismus; Jancsó si vystačí s jedním barákem, hrátky bílá/černá a náročná kamerová jízda. Závěrečná scéna je pak jedna z nejvíce šokujících a zároveň nejvtipnějších.

    • 22.4.2013  19:37

    Všední romantika, jenž potěší leda velmi nenáročné diváky. Hallström dosti laciný a nevyvážený. Externí recenze.

    • 8.2.2013  14:14
    Bídníci (2012)
    *

    Dvě a půl hodiny akademické nudy ve filmově kontroverzních divadelně-muzikálových kulisách, herecké výkony plné patosu a povrchního nadužívání "velkých" slov, nefungující žánrová nejednolitost... Hooperovi Bídníci jsou atraktivní spojením klasické literární adaptace a divadelního muzikálu, ale ve filmovém výsledku jsou pouze rutinní. Jediným plusem budiž hudební stránka a příjemný pěvecký výkon Russela Crowea - je vidět, že v tom chodí, když "dělá hudbu".

    • 11.12.2010  13:30

    Největší shit co jsem kdy viděl, absolutně nezvládnutej kde se dá. Po dvaceti minutách jsem to proklikával, protože na to se nešlo dívat. "Herci" jsou absolutně toporní, bez emocí nebo hereckýho umu, úplně trpí a my s nima (představitel hlavní role je k smíchu, protože vždycky po herecky vypjatý situaci udělá megatrapný stavy). Střih vypadá tak, že na scénu dvě sekundy čumíme, než se tam něco začne dít. Režie je pomalá a nejvíc nudná (mezi vrcholy nudnosti patří jízda do práce). Dramaturgie nulová. Celou dobu do toho hraje sračkoidní ambientní hudba jako ukradená ze supermarketu nebo z Maria. A v 45. minutě filmu přijdou ptáci ... Seminář z IVT hadr. Žasnul jsem, co jsou někteří lidi schopni vytvořit a prezentovat to jako film. Dva typy ptáků (černý a hnědý) mávaj křídlama, pomalu plachtěj a lidi po nich šlehaj ramínkama ze skříně a předstírají zuřivou bitvu a ptáci jenom kníkaj. Občas jeden spadne, nebo flusne kyselinu a lidi začnou křičet, mazat se marmeládou a padat k zemi v agónii a ptáci se nehejbaj a jenom dělaj křídlama. Rád se kouknu na trashe a zasměju se u nich, ale tohle je stylová ukázka toho, jak se to nemá dělat. Všechno, co se dalo pokazit, se pokazilo.

    • 19.3.2011  14:18
    Blade Runner (1982)
    *****

    Film, kterému Červený trpaslík často vzdával hold a který jsem plně docenil až při druhé projekci s jistým časovým odstupem. Remasterovaný režisérův Final Cut taky splnil své.

    • 15.3.2009  18:35

    Geniální Zuckerovy gagy v připitomělém ději. "Přineste nám dvě kotlety s kostí." "A dáte si tu kotletu s kostí nebo bez?"

    • 22.5.2013  22:19

    Utahaná žánrovka zajímavá jen tím, že tu Michelle Williams dobře hraje, souloží, sprchuje se nahá, pěkně tancuje a souloží ... nahá.

    • 17.6.2012  14:39

    Miloval jsem, jak byl každý záběr kamery nakřivo. Další výživný srandafilm na noci trashů.

    • 18.7.2012  15:57
    Bony a klid (1987)
    **

    Devadesátiminutový videoklip na Relax, kde veškerý vyprávění musí zajišťovat obraz, poněvadž "scénář" Radka Johna je k uzoufání debilní a skutečně se omezuje jen na pár tragickejch fórů v pauze, když zrovna nehraje Relax.

    • 15.3.2011  17:20
    Božský (2008)
    **

    K formálně precizní režii mohu dodat jenom toliko, že mi místy přišla bezpředmětná a onanivní a nesedla mi k tématu, stejně jako karikaturní postava Andreottiho a komičnost některých scén. Překvapivě mě to vyloženě štvalo a film jsem si nemohl patřičně užít.

    • 19.10.2014  20:13

    Aneb cvičení o tom, jak disciplína hýbe životem.

    • 26.12.2008  18:00
    Brubaker (1980)
    *****

    Naprosto vynikající drama. Brubaker má vynikající scénář a atmosféru a nenudil jsem se u něj ani sekundu. Postava Henryho Brubakera, rozumného, sečtělého a čestného člověka, se rázem stala jednou z mých nejoblíbenějších. Jeho snaha přetvořit rozpadající se zahmyzené vězení plné bestiálních vězňů-pomocníků a zkorumpovaných průmyslníků kolem, se střetává nejen s politickou nevolí státní komise, ale i s lidmi, kteří se doposud obohacovali na úkor vězňů.

    • 14.4.2013  22:16
    Cabin Fever (2002)
    *

    Ještě takovejch dvacet let zrání a ze špatnýho a hloupýho Cabin Feveru bude klenotní trash, kde občas zafungujou i nějaký fóry a puška pro negry.

    • 31.7.2011  18:24

    LFŠ 2011 | Hned druhý Kaurismäki je nadnesené, šíleně vtipné béčko o epické a symbolické cestě čtrnácti Franků za lepším životem. Režisér si střílí z Finska, společnosti, noirovek, gangsterek i Taxikáře. Z diskuze po projekci snímku: "Kde jste vzal nápad na tento film?" Kaurismäki: "Jaký nápad? Děkuji za hezký večer."

    • 22.5.2016  10:10

    Kapitán II měl od začátku dobrý potenciál: Christopher Lee tu hraje záporáka, co se schovává ve vězení, a se po svých loupežích podepisuje roztokem kyseliny chlorovodíkové na sklo jako MIGU. Bohužel je to přes kopírák jednička, trapná a pomalá noir-wannabe detektivka s uculujícím se Reb Brownem, který v trikotovém kostýmu CA vypadá spíš hrůzostrašně než hrdinsky, nic nepředvede a jen tak se pohybuje po plátně za doprovodu přihřáté hudby jako vystřižené z jakési americké volební kampaně. Ruce pryč!

<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace