Vampireman

Vampireman

okres Praha
Out of Reality

33 bodů

Moje komentáře

<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
    • 26.1.2011  12:39
    127 hodin (2010)
    ***

    Ralstonův příběh není úplně poddajný filmový materiál a je vidět, že to vizuálnímu Boylovi nesedí. Hloupě poetické halucinační pasáže, prostor Boylova řádění v druhé půli, tlumí veškerou svízelnou atmosféru a násilně prodlužují stopáž na celovečernější počin. Vedle tohoto pak ostře vyniká přeřezávání nervů v ruce, doprovázené neklidnou elektrickou kytarou, na celkový feeling filmu záležitost příliš drsná. Další nevyváženosti snímku ubírá zbytečně rychlé tempo, které nutně po incidentu s kamínkem musí zabrzdit, ale zde je rozdíl příliš veliký, než aby se dalo přehlížet. Nicméně to není přehnaně ubulená emocionální záležitost, které jsem se bál před projekcí - ta naštěstí nehrozí. Však povedené to příliš není. Veliké plus za hudební stránku (bouřka, ruka, konec).

    • 20.10.2013  21:26
    2 zbraně (2013)
    **

    Sodoma Reykjavík fungoval. Tohle, nevím proč, ne. Islandský humor působí v Americe dost násilně ulítle.

    • 1.5.2016  12:12

    Enzo G. nalepil postříbřené čtvrtky na klasický golfový caddy cart a zbudoval neuvěřitelné postapokalyptické automobily, které sice spolknou obří plamenomet, kompaktní vrtule na sekání hlav, extra-dlouhé prorážecí vruty a falické rakety, ale už nemají místo na kvalitní motor a tak je nejvyšší dosažitelný řadicí stupeň jenom 1. Otáčky řvou na maximum nejen když s hlavním hrdinou Scorpiem, stárnoucím italským mazákem, orají záporáci pole, ale i když vyjíždějí z kempu do kempu aby zabíjením rozsévali ZLO! Pro speciální přeživší nukleárního holokaustu 2019 mají připravený gumový pranýř, kde probíhá nedobrovolná anální penetrace. Však také jsou záporáci tvořeny triem buzerantů, z nichž jeden má melír, druhý růžový mohawk a třetí na hlavě cosi, co by mu záviděli i nejvyšší elfové (Elrond hadr). Když si poté Scorpio oblékne plastové průhledné homobrnění, nevěřil jsem mu, že v předchozí scéně klátil postapo babu. Další plus této pecky patří za explodující hlavice šípů, díky kterýmž jsem se upřímně zasmál každému vybouchnutému templářovi.

    • 29.7.2008  15:19
    23 (2007)
    **

    23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23

    • 8.6.2009  14:32
    25. hodina (2002)
    ***

    Ač se jedná o velice dobré spojení téměř všech zúčastněných herců, vynikající hudby Terence Blancharda a jistě taktéž kvalitní knižní předlohy, těch několik skutečně dobrých scén je spolu pospojováno dosti slabými vazebnými místy, které ve výsledku ředí jinak skvělý požitek z filmu.

    • 1.10.2008  17:07

    Krásná temná stylizace, když na Barrow dopadne 30 dní dlouhá noc, pár vizuálně dokonalých scén a obstojná brutální vyobrazení nezasahující ani do jednoho ze dvou extrémů v žádném případě nezáchrání film se špatnými hercemi jak obyvatelů Aljašky, tak upírů (kteří navíc vypadali hrozně), absencí rozumnějšího děje (možná mohu říci rovnou absencí děje) a z prstu vycucanými dialogy, které jsem nikomu nevěřil. Ten film je 2 HODINY DLOUHÁ NUDA, které dávám dvě hvězdy jenom proto, že jsem viděl ještě horší krváky (jmenovitě mě napadá třeba remake Černých vánoc). 1,5*.

    • 31.7.2011  18:42

    LFŠ 2011 Rumunská nová vlna prezentována mj. režiséry Puiu a Mungiu a jejich filmy Smrt pana Lazaresca a 4 měsíce, 3 týdny a 2 dny staví na obrovské realističnosti a velice drsném vyznění za podpory dost depkoidní atmosféry. Napomáhá k tomu ruční kamera, téměř jednotný čas a dlouhé scény i záběry a s tím spojené vynikající vedení herců.

    • 17.9.2013  22:08
    50 tablet (2006)
    **

    Laskavá záležitost s pointou, co ale trpí zejména svou laciností a nehorázně slabou režií, která nezvýrazní žádný moment, na který má potenciál.

    • 3.10.2012  18:57

    Stejně jako se v nynější době zle chechtám u filmů Reba Browna, tak se bude další generace stejně zle chechtat u téhle pecky. Ale samozřejmě Taken 2 po téhle rovině funguje i letos. Mezi hlavní zdroje smíchu patří Megatonova presentace žánrovejch prvků, tak třeba epileptický bitvy, kde není poznat co se děje: Liam Neeson někam vletí, záhadným způsobem zneškodní tři chlápky a z žádný scény bitky nelze explicitně odečíst, jak protivník chcípne. Anebo charakterisace Neesonovy postavy, komický sestřih jízdy v dodávce, kde se orientuje podle řadící páky nebo instrukce v házení granátů po Istanbulu a počítání vzdálenosti výbuchu, kterou zřejmě většina města neslyší. A nejlepší by byl konec, kdyby to Šerbedžija vzdal: "Kolik máš ještě synů, který po mě pudou až tě zabiju?" "Dva." "Tak to necháme bejt, jsem unavenej, seber se a vypadni." "Ok." To bych smíchy brečel.

    • 26.10.2012  14:38

    Ještě jsem neviděl, že by někdo po někom v souboji házel koně...

    • 1.9.2008  22:01

    Drsný poetický film, Werner Herzog dost znepokojivě vyobrazil scény, ze kterých bych v dětství umřel hrůzou. Herci a démonický Klaus Kinski a taky etnická hudba skupiny Popol Vuh, to všechno je přesně namístě a vytváří jedinečnou naturalistickou atmosféru.

    • 2.12.2010  12:59

    Ford dělá celou stopáž megadržky, mluví rusky, kouká na fotbal, visí z letadla, visí na laně, vykotlí letadlo od záporáků, řídí letadlo, na zemi svítí lidi svíčkama a celou dobu do toho hraje kýčovitá hudba. Není to však moc vtipné, byť by se to dalo výčtem hustopřísnokrutostí čekat. Efekty jsou strašlivý, že to snad dělali v Malování. Ale nejvíc nezvládnuté jsou pasáže z Bílého domu nebo odkudže, protože tam jenom blbě stojí lidi co si čtou nějaký papíry a jenom vyplňujou prostor. Průser.

    • 21.10.2012  21:42

    Webbův režijní rukopis se kardinálněji rozmělňuje jen v poslední třetině, která musí uvázat všechny konce před uzavřením filmu a ve výsledku se přibližuje typickému emocionálnímu koktejlu. Do té doby je to úžasná aktualizace již zřejmě klasického příběhu - rozvedená akvizice schopností, pečlivě sestříhané scény podporující mírný a velice příjemný sociální podtext, nádherně a funkčně obsazeno a v prvé řadě to baví a nenudí, čemuž nahrává i to, že tu nehraje zpomalenej Maguire a neni to tak romantický. Co je vyloženě na pěst je odporně udělanej záporák a s nim neuvěřitelně komická (=hovadská) bitka na střední. Skvělá žánrovka, 75%.

    • 9.1.2015  21:46
    Americké dopisy (TV film) (2015)
    *

    Pornografie. Devalvace života Antonína Dvořáka na trapné laciné melodrama, hodnotově výživné asi jako epizoda Života na zámku, se spoustou historických chyb a komických režijních operací - ale budovat napětí hororovými prostřihy na zabijačku potažmo nabídnout postavám rešení vypjatých situací pomocí nervní klátičky, to je ostatně prvek klasické televize pro nejširší hltače.

    • 8.2.2013  14:06

    Ermahgerd... Jeden z nejstupidnějších filmů, které jsem v životě viděl. Pořádně se u toho člověk nemůže ani bavit, protože bitky jsou příšerně natočené a vůbec nemají šťávu, natožpak smysl - akčnější byly i v Kosmické vzpouře. Tady, když probíhá bitka, tak vždycky opodál stojí další kupa lidí se samopalama a jenom pozorujou... Michael Dudikoff to moc nezachrání, má furt nudnej pokerface rebela bez příčiny a děsně mě štval, když zabíjel protivníky na jedno ťuknutí pěstí nebo utahovacím klíčem i přes to, že porazil Steva Jamese zahradní hadicí i s kýblem na hlavě a u toho jsem se hypergebil. Neobhájí post ani Nepřemožitelnýho, protože ty ninjové, proti kterým bojuje, jsou jenom levní komparzisti co absolvovali trénink na předělanym dětskym hřišti... Nepříliš guilty pleasure béčko.

    • 8.2.2013  14:07

    Tohle bylo ještě hloupější a nudnější než jednička. Ale za závěr, kde Steve James vyčaruje a úplně odnikud vytáhne dvě příšerně obrovský kudly namísto jackhammera a záporák na Dudyfuckoffa v aréně vytáhne brokárnu (protože prohrává) tu jednu dát musim. Taky mě pobavilo, že asi předělali obyčejnou sportovní halu na tajný sídlo a ze sprch udělali Master Laboratory...

    • 5.6.2012  17:40

    Typický americký noir je s Fassbinderovou tvorbou neslučitelný žánr, na rozdíl od kosmopolitně zapadajících gangsterek, které režisér u sebe zvládl (Liebe ist Kälter als der Tod, Götter der Pest). Dva hlavní kameny úrazu Amerického vojáka jsou: už od prvního filmu Fassbindera zajímaly postavy a mezilidské vztahy tak, že prakticky pouze na nich budoval filmy - americký noir chce děj a pokud možno, tak hustý. Ne, že jediná zajímavá scéna (ta finální) vůbec neodpovídá noiru, ale typický Fassbinderovský psychostudii, která je však potlačena opět na úkor noiru (jehož děj je navíc moc jednoduchý). A zadruhé, všechny postavy amerického noiru tady působí jako šašci. "Richard" jako typický američan, co snídá steak s kečupem a v kuse do sebe otáčí Ballantine's, dostává v německých ulicích úplně nový rozměr směšnosti. Německo takový postavy nechce, akort potom, co ho Fassbinder ve svých filmech vykreslí jako špinavé vězení. I stopáž (76,77) je děsně nucená, ale rozumim, že Fassbinder jakožto milovník noirů a hlavně Walsche, takovej film natočil chtěl (už jen to množství odkazů!). 1,5*.

    • 18.7.2012  12:34
    Amerika (1994)
    **

    Kafkoidní, ale odporně napsané a zahrané. Herci se div negebí, když solí ty svoje hloupý repliky o shánění pozemků, těžení vody a životních směrech. Nehledě nato, že Jirka Schmitzer musel být konstantě pod parou. Vše je navíc hrozně nahrubo a vyznívá nepříjemně prvoplánově. Utkví mi leda fantaskní výprava a Petr Vacek v nejlepší roli ve filmu.

    • 18.12.2010  17:51
    Američan (2010)
    *****

    Úchvatná obrazová kompozice, včetně absolutních kamerových nadhledů a kontrast úzkých italských uliček a rozlehlých místností, jejichž prázdnota obklopuje stylovou a osamělou Clooneyho filmovou postavu. Corbijn po vydařeném Control potvrzuje svůj úžasný filmařský um i cit, který zoufale chybí kam se podíváš. Obraz nepůsobí jako fotografie, scény jsou skvěle atraktivní a potěšující (sex scene!). A Herbert Grönemeyer, stará německá popová hvězda, tady skládá skvělou hudbu.

    • 5.1.2013  16:42
    Apokalypsa (2006)
    odpad!

    Když Richard Kelly vařil Southland Tales, byl asi v takovém stavu, jako jeho výsledný produkt - chaotický. Ve snaze o maximální komplexnost smíchal v kotli všechna tehdejší/současná problematická témata, ke kterým se dalo nějak vyjádřit, a přidal pár základních motivů z hodin občanské nauky a filosofie. Formu pojal maximálně repulzivní, zřejmě tím chtěl zachytit pesimistický obraz společnosti, ale co alespoň fungovalo ve filmu Gamer (2009) tady vůbec nelze brát vážně už jenom na základě popření termodynamických zákonů v tak hovadském stylu, že nemám chuť jakkoli ocenit originalitu tohoto ejakulátu (i jako guilty-pleasure je ST dlouhý). Neobstojí ani odhlédnutím od smyslu - "příběh" tvoří několik na sebe napojených rovin, každá extrémně rozvleklá a víceméně o ničem. Zejména epizodka s Christopherem Lambertem je "top" (ChL se táhne celým filmem a ve skutečnosti jenom prodá jedno balení slepých patron a popojede ve zmrzlinářskym autě od pláže do centra). Něco s Kellym nebude v pořádku, když mu tento průser trval pět let.

    • 30.12.2012  21:35
    Atlas mraků (2012)
    **

    Velice plochá pohádka. Potěšující byly dvě reference na Soylent Green a banda hypernamaskovanejch herců/hereček v několika rolích (viz. Seznam Adriana Messengera).

    • 29.5.2013  22:02

    Především nostalgické hodnocení. V osmi letech jsem to sledoval na Esu, fascinován scénami ze zeleného pokoje.

    • 17.3.2008  19:16
    Barbar Conan (1982)
    ****

    Hodně solidní zábava. Namakanej Arnold tady brutálně ubíjí lidi k smrti, nebo je řeže mečem, až stříkají proudy krve (fakt proudy). Když zrovna nedělá ani jedno z toho, furt je s nim sranda, neboť dává pěstí velbloudům nebo po souloži háže ženský do ohně. Dějově je to primitivní, ale vystačí to na dvě hodiny super zábavy.

    • 26.3.2013  22:03
    Bez doteku (2013)
    **

    "Až se to naučíte, tak přijďte znovu." Určitě ale přijďte, nejedná se o arciprůser, tohle zabil "herecký" projev téměř všech zúčastněných a příliš přepjaté nevyzrálé výrazové prostředky.

    • 31.7.2012  09:48
    Beznadějní (1966)
    *****

    Stěžejní maďarské dílo plné zla, které dostává nový rozměr díky mocensky nadřazeným vojákům, kteří si velmi stylově s již tak beznadějnými vězni nemilosrdně pohrávají. Předobraz celé pozdější Tarrově podmanivé formě - prakticky absolutní minimalismus; Jancsó si vystačí s jedním barákem, hrátky bílá/černá a náročná kamerová jízda. Závěrečná scéna je pak jedna z nejvíce šokujících a zároveň nejvtipnějších.

    • 22.4.2013  19:37

    Všední romantika, jenž potěší leda velmi nenáročné diváky. Hallström dosti laciný a nevyvážený. Externí recenze.

    • 19.3.2011  14:18
    Blade Runner (1982)
    *****

    Film, kterému Červený trpaslík často vzdával hold a který jsem plně docenil až při druhé projekci s jistým časovým odstupem. Remasterovaný režisérův Final Cut taky splnil své.

    • 22.5.2013  22:19

    Utahaná žánrovka zajímavá jen tím, že tu Michelle Williams dobře hraje, souloží, sprchuje se nahá, pěkně tancuje a souloží ... nahá.

    • 15.3.2009  18:35

    Geniální Zuckerovy gagy v připitomělém ději. "Přineste nám dvě kotlety s kostí." "A dáte si tu kotletu s kostí nebo bez?"

    • 17.6.2012  14:39

    Miloval jsem, jak byl každý záběr kamery nakřivo. Další výživný srandafilm na noci trashů.

<< předchozí 1 2 3 4 8 11 14
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace