Poslední recenze (23)
Křižáci (1960)
Děj filmu, hlavně v první polovině, podivně skáče, buď mizerný scénář, nebo zřejmě někdo dost neumětelsky stříhal. Některé scény jsou plné nelogičností. V druhé polovině je to už lepší, nicméně závěrečná bitva vůbec nenavazuje na předchozí děj, ale i tak hvězda navíc za ni.
Zátopek (2021)
Výborně řemeslně zvládnutý film, nebojím se napsat světové úrovně a to i po technické stránce. Neužil exceluje a Issová solidně baví. Dokonce mě ani nedráždí použití nářečí, tak jak v jiných filmech a hlavně pohádkách, krásně sem zapadá a působí přirozeně. Ačkoliv jsem sto kilový gaučový povaleč, dostal jsem chuť si jít zaběhat - myslím, že není co dodat.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Film baví, skutečně a kupodivu na tom nemá největší podíl výborný Štěpán Kozub, ale pohublý Tomáš Magnusek. Je to strašný kokot, ale je vidět, že ho to baví ;-) Když ve svém karavanu pustil Nedvědy, tak šlo kino do kolen. Také mě dostalo, že jsem celou dobu čekal duchařinu a vyšlo z toho úplně něco jiného. Palec nahoru a klidně bych zvládl i nějaké pokračování.