Poslední recenze (12)
Wilsonov (2015)
Podle traileru sem si říkal, že by se mohlo jednat o solidní komedii. Nakonec bylo ale z očekávání velké zklamání. Koho může napadnout taková blbost, že Bratislava se bude jmenovat Wilsonov a bude zařazena jako 49. stát USA, prostě wtf?! Během filmu jsem se aspoň párkrát zasmál, a to především díky skvélým výkonům Macháčka a Dyka, proto za každého uděluji jednu hvězdu.
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Skvělý začátek, klidnější a vtipnější střední část a nakonec strhující závěr. Cavill i Hammer předvádí super konfrontaci při hraní amerického a ruského agenta, kteří se snaží dokázat, že právě on je ten nejlepší. Vtipné pasáže s otevíráním zámků a jedením odložené svačiny se střídají s přestřelkami a honičkami v autech, buginách, lodích, no prostě ve všem co má motor. A závěrečné oznámení vytvoření staronového týmu nám dává předsvěst pokračování. Za mě 75%
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Většinou se dalším dílům animovaných filmů nedaří dosáhnout kvality prvního dílu a spíše jen participují na jeho úspěšnosti. Přesto můžu s klidným srdcem říct, že tohle je jeden z příkladů, kdy druhý díl je ještě lepší než první. Od začátku mě film bavil a čekal jsem jestli se z malého Denisoviče opravdu stane upír. Scénky kdy se Drakovi kámoši snaží předvést strašení jsou perfektní, stejně tak posledních 10 minut, kdy příběh vyvrcholí se mi opravdu líbily. 75%
Poslední deníček (2)
Kingsman
Dneska večer sem shlédl velice kvalitní snímek s názvem Kingsman. Jedná se o dílo, které má výborný příběh, super hlášky a velice kvalitní herecké obsazení. Od začátku do konce jsem se ani chvíli nenudil a film jsem si užil naplno. Dále musím ocenit výborný soundtrack. 90%