Recenze (15)
Zelenáč (1990)
Nechápu lidi co tomu dávali mínˇ než 3 hvězdičky.Pro mě je to dost cool film,sice je fakt že to není žádná akční pecka ale solidní...70procent
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
tak žádný megafilm ale jako jinač solidní....Třeba jak vypekli teroristy když vězně převáděli pod silnicí a nahoře nafilmovali převoz figuriny:_dddd
Smrt přichází v bílém (2003)
No¨nevím ale ten černý humor tomu dost pokazil,moc na mě to nezabralo a to jsem se díval na to v noci...jediná scéna která byla mrazivá byla ta líbačka s tou kočkou a její odhoz šatů:-D
Krutá spravedlnost (1995)
Ale tak zase tento film nemůžete brát zase tak špatně na zahnání nudy je to dobrá střílečka
Sopka: Hořící sníh (1997) (TV film)
Byli doby kdy se me celkem tento film libil a to je tak v 10 letech:-)Sopka je pěkná ale jinak vše stojí za .......
Sopka (1997)
Sakra kde to sme?Sopka aby se zrodila v kašně?:-)No ale jinak na večer se dalo na to divat...A především skok do lávy zachranare aby zachranil sofera metra hm no...:-)
Četa (1986)
Parádní film...Dost na mě zapůsobil a především Eliasova smrt v přímým přenosu helikoptér...Si říkám proč ty blbci pro něho nezaletěli?Fakticky super film.Apocalypsa je proti tomuto shit
Moderní dívky (1986)
Film jsem nevidel ale u tohoto filmu je natočen klip od depešáků na But not Tonight...pěkná písnička
Depeche Mode: Devotional (1993)
Nevím nevím ač jako depešák asi zradím,ale nemám rád období tady tohle devotionalské kde Gahan je s dlouhými vlasami a neoholeny a k tomu ještě napůl zfetovanej...Ale momentky tahle tour má hezké např.Gahan skáče do publika nebo stryptyz u everithing counts:-)
World We Live in and Live in Hamburg, The (1985) (koncert)
Vzhledem k tom uže jsem polovinu písniček neznal tak jsem přemýšlel,ale prostě jak jsem viděl mladičkého,propoceného Gahana pobíhat po podiu a do rytmu tleskat a dovádět tak je to za 4 hvězdy