Poslední recenze (49)
Přicházejí v noci (2017)
Viděl jsem dnes dva "horory" z produkce A24 (X a Přicházejí v noci), až příště uvidím jejich logo, vypínám televizi. Ani na staré "béčkové" horory to nemá, samá nuda, hodinu se čeká na první krev a stejně to je nuda ...
X (2022)
Viděl jsem dnes dva "horory" z produkce A24 (X a Přicházejí v noci), až příště uvidím jejich logo, vypínám televizi. Ani na staré "béčkové" horory to nemá, samá nuda, hodinu se čeká na první krev a stejně to je nuda ...
Vřískot (2022)
Absolutní odpad všech Vřískotů, stejně jako to tvrdí o pokračování "Ostří 8". Jako už při scéně z nemocnice, kdy vypadne elektrika a nenaskočí záložní agregát, jsem pojal podezření na blbost. Hned další byla, že v tak velké nemocnici, najednou vůbec nikdo nebyl ... Zkusil jsem to trpět k závěru, ale co se dělo při finále v domě, tak jsem šel málem zvracet. Trapnost nad trapnost a klasické dlouhé vykecávání o hovnech ... Vlastně jsem to ani nedokoukal, to bylo až příliš a raději jsem si pustil Teletubies, tam je víc děsu ...