Recenze (59)
Anna (2019)
3*, čtvrtá za Lukáše a Kyliána
Pád anděla (2019)
Spíš 2 a půl, Marky Mark (Odstřelovač) je prostě úplně jinde.
Joker (2019)
Joaquina jsem měla vždycky ráda, už nemám...
Nádech pro lásku (2017)
... a půl. Garfield mě tu sral podstatně míň, než v jiných filmech, ale stejně bych radši jinýho herce. Claire Foys skoro stejně dobrá, jako Felicity Jones, někdy asi i lepší
Arctic: Ledové peklo (2018)
Oskara pro něho, DiCaprio tak dobrej nebyl... fakt ne
Dnes neumírej (2002)
Katastrofický film na TV Barrandov
Zrodila se hvězda (2018)
Proč to bylo tak dlouhýýý.....? A proč tu vypadá fešák Bradley jak starej hnusnej dědek, co smrdí, že to člověk cítí přes obrazovku?
Pátrání (2018)
Po dlouhé době sem u filmu neusla 😮
Děsivé dědictví (2018)
Sračka
Chuck (2007) (seriál)
Adam Baldwin <3 Poslední série je průjem.