Recenze (15)
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Bridget opět nezklamala. Za mě nejlepší díl.
Malý princ (2015)
Pohodový filmeček:)
Láska ve hvězdách (2014) (seriál)
Něco úplně nového..žádní upíři,vlkodlaci atd.. Docela mě to bavilo, a nakonec to skončilo otevřeně 1. sérií.
S láskou, Rosie (2014)
Film je báječnej! Ale zajímalo by mě kdo dabuje Bethany a Alexovu sestru.. Zní jak nějaký transsexuál! Celý film mě to akorát štvalo, tudíž doporučuju shlédnout v originálním znění.
Našrot (2013)
Dobrý
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Známý herci,hodně příběhů které se spolu proplétají.. Něco jako Šťastný Nový Rok. Zajímavý a podle mě i dobrý film.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejlepší seriál všech dob! Od prvního dílu mě pořád hra o trůny baví. Jediné co mi na tom vadí je čekání na další díl. 😃
Jeden den (2011)
Moc zajímavý film. Ani jsem nečekala že mě natolik překvapí. Zpracování je skvělé,všechno je skvělé. Doporučuji shlédnout.
Netvor (2011)
O
Let's Dance 3D (2010)
Ačkoli Let's Dance miluji,tady ten díl je ze všech nejhorší. Příjde mi to už moc na stejné brdo. Dva hlavní tanečníci se do sebe zamilují,pohádají se a v den Jamu se dají zas dohromady,Luke mi příjde hrozně nesympatický a manipulující.Je to nudné.. 60% za tanec